Jump to content

Waar moet GTA zich nog eens afspelen ?


Vahnstad

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • FcUtreg4Life

    6

  • Vahnstad

    5

  • SpacyColours

    5

San Fierro is sowieso voor mij de volgende GTA, dat is in mijn mening een stad die zéér onnauwkeurig in San Andreas is gestoken (een beetje vlug vlug in mekaar geflanst) en het zou zo velen keren beter en groter kunnen. Ondermeer de vorm van die stad is al een goede reden voor een GTA, de stad op een schiereiland aan één kant en een gigantisch hinterland aan voorsteden in het zuiden. Maar ik vrees dat het enkel bij hoop zal blijven... Miami (Vice) heeft meer kans :3

Link to comment
Delen op andere websites

San Fierro is sowieso voor mij de volgende GTA, dat is in mijn mening een stad die zéér onnauwkeurig in San Andreas is gestoken (een beetje vlug vlug in mekaar geflanst) en het zou zo velen keren beter en groter kunnen. Ondermeer de vorm van die stad is al een goede reden voor een GTA, de stad op een schiereiland aan één kant en een gigantisch hinterland aan voorsteden in het zuiden. Maar ik vrees dat het enkel bij hoop zal blijven... Miami (Vice) heeft meer kans :3

San Fierro was ook de laatste stad waar Rockstar aan begon, waarschijnlijk dat het er daarom nogal gehaast uitzag. Al vond ik de stad wel een hele goede sfeer hebben. En ik vond de Triads erg vet.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar stel je dan de stad eens voor mocht R* er wel uitgebreid hun tijd voor had genomen... dat had prachtig geweest. San Francisco is ook een véél interessantere stad dan Miami, de sfeer van VC is niet zozeer een goede uitgang om te kiezen voor welke stad er het meeste geschikt zou zijn. Stel je maar eens een gigantisch schiereiland van enkele km² groot als San Fierro, compleet bebouwd maar met vele stukjes groen, dat zou toch de gewoon prachtig zijn! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Maffia vind ik alleen niet bij Japan passen, dus een of andere gang lijkt me beter. Maffia hoort thuis in China. ;-)

Zegt de naam "Yakuza" je niks of zo? :cab:

Desalniettemin zou een GTA in Tokyo nog wel gepast zijn, hoewel natuurlijk een groot deel van de stad voetganger-gericht is (wat niet zo goed bij een GTA past). Ook een reden die Hong Kong wat minder geschikt maakt voor een GTA, ondanks zijn geweldige sfeer en setting die verder garanti zijn voor een goede game.

Hehe, da's waar ook. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik er over nadenk, San Fierro zou misschien ook wel weer te stedelijk zijn. Mensen klaagde bij Grand Theft Auto IV dat het alleen maar stad was en dat zou ook weer het geval zijn bij San Fierro. Vice City zou dan ook een betere optie zijn in mijn ogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het wel leuk om iets te hebben met wat meer invloeden dan alleen de US. bijvoorbeeld een eiland met een aziatische sfeer, eentje met een europese sfeer en eentje met een afrikaanse sfeer en eentje met een amerikaanse sfeer. Ook daar zit natuurlijk veel verschil in.Ik vind dat er qua sfeer nog wel wat kan vernieuwd worden door naar meer dan alleen de US te kijken.

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hopelijk situeerd de volgende in Vice Ciy. Gewoon het strand type, goede muziek,... Ook al vrees ik dat R* geen GTA meer zal maken met een 70/80 tintje.

Mocht ik een teamprojector zijn dan zou ik GTA situeren in Hawaii. Met als 3 grootste eilanden en dan nog een paar schiereilanden ernaast. Een nieuwe stad zou hierna (binnen 6 jaar) ook wel, eens fijn zijn zeker als er al een paar jaar terug in de tijd is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wil ook wel eens iets nieuws. Als men weer een remake zou maken. Maar echt geen Vice City. Liefst niet. Als men dan toch een stad in de VS doet, doet dan een stad met landschap en een stad zoals LV of SF of whatever zolang het niet Londen, LC, Tokyo of VC wordt.

Whatever, LA is een mooie locatie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto moet zich sowieso niet in een Europese stad afspelen. Past gewoon niet bij de serie in mijn ogen. Al lijkt het me wel leuk om er een in Japan te hebben, al zou ik dan ook wel wat bergen er bij willen hebben en niet alleen de stad Tokyo. Maar het meest voor de hand liggende is natuurlijk een stad in de VS, en dit lijkt me dan ook de beste optie. Zoals ik al eerder had gezegd lijkt Vice City me een goede optie. Maar ook San Fierro zou leuk kunnen zijn, al zou ik dan nog liever Vice City willen. Als nieuwe stad zou ik eigenlijk geen stad in de VS weten die ik interessant vind. De meest leuke steden zijn nu onderhand al gebruikt in mijn ogen.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste steden zijn gebruikt? New York, Los Angeles, San Francisco, Miami en Las Vegas; stop.

Wat met de 2 grote misdaadsteden Chicago en Philadelphia? (om Houston en New Orleans er nog niet bij te vernoemen)

Dan hebben we ook nog Seattle, San Diego, Boston en Atlanta die elk ook hun eigen sfeer hebben, groot genoeg om een GTA te dragen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste steden zijn gebruikt? New York, Los Angeles, San Francisco, Miami en Las Vegas; stop.

Wat met de 2 grote misdaadsteden Chicago en Philadelphia? (om Houston en New Orleans er nog niet bij te vernoemen)

Dan hebben we ook nog Seattle, San Diego, Boston en Atlanta die elk ook hun eigen sfeer hebben, groot genoeg om een GTA te dragen :puh:

Ik bedoelde daarmee dat de steden die mij interessant lijken allemaal al gebruikt zijn, de steden die jij opnoemt lijken mij gewoon niet leuk en 'goed' genoeg om in rond te rijden. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...