Jump to content

Waar moet GTA zich nog eens afspelen ?


Vahnstad

Recommended Posts

Ik hoop met heel mijn hart nog op een GTA in Tokyo, of aan de kuststreek van China. In Tokyo valt veel te doen met de aanwezige straatbendes, de Yakuza, de speelhallen (en de bedriegerij die daar plaatsvind), de underground race scene, er valt zoveel mee te doen! Je speelt natuurlijk wel een Westerling (Amerikaan geprefereerd), en de hele game is natuurlijk in het Engels.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • FcUtreg4Life

    6

  • Vahnstad

    5

  • SpacyColours

    5

Uhm, GTA V is nog niet eens uit. Maar dat zal wel GTA VI worden, met (hopelijk) als stad Vice City ;)

(en je zit in het verkeerde deel van het forum, maar daar buigt een mod/admin zich wel over)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Samengevoegd met een reeds bestaand topic. :)

Het maakt mij vrij weinig uit, zolang het maar niet Liberty City is (of wat minder grauw, ik vind zowel GTA III als GTA IV erg grauw en dat hoort niet bij een stad als New York!) en in de States... Miami zou ik leuk vinden, maar dan wel veel gebied er omheen. En als ze San Francisco-Los Angelos-Las Vegas kunnen, dan kunnen ze ook bijvoorbeeld Miami-Orlando. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf hoop ik vooral op San Fierro. Heb dat altijd al de meest interessante GTA-stad gevonden en dat zal ook wel zo blijven. Niet dat ik het erg zou vinden om het ergens anders te zien, maar toch liever San Fierro dan ergens anders. Of het moet Detroit in verval zijn, dat lijkt me ook wel een interessant concept. Het verbaast me toch lichtjes dat die optie (tesamen met Philadelphia) niet in de lijst staat. Want Philly zou natuurlijk ook perfect zijn.

(of wat minder grauw, ik vind zowel GTA III als GTA IV erg grauw en dat hoort niet bij een stad als New York!)

Maar New York is nu éénmaal een grauwe stad. Toch in het najaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf hoop ik vooral op San Fierro. Heb dat altijd al de meest interessante GTA-stad gevonden en dat zal ook wel zo blijven. Niet dat ik het erg zou vinden om het ergens anders te zien, maar toch liever San Fierro dan ergens anders. Of het moet Detroit in verval zijn, dat lijkt me ook wel een interessant concept. Het verbaast me toch lichtjes dat die optie (tesamen met Philadelphia) niet in de lijst staat. Want Philly zou natuurlijk ook perfect zijn.

Detroit in verval bewaren we maar tot Fallout 4 of zo. In GTA wil ik net als Dutchy niet in een grauwe stad rondlopen.

Philly is wel een geschikte stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar New York is nu éénmaal een grauwe stad. Toch in het najaar.

Nah, dat idee kreeg ik niet bij New York. Ben er 2x in de zomer geweest, maar het is gewoon een hele levendige stad. Er is nog een verschil tussen weinig kleur en zo grauw als dat het in GTA gepresenteerd wordt. New York is niet zo emotieloos als Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

Amsterdam lijkt mij vet. Lekker vluchten rond de grachten en varen in de grachten daar kan je veel leuke missies doen. En het drugs gebouw en de grote aantal vrouwen achter de ramen zijn ook interessant. Het lijkt mij leuk om meerdere steden te doen en dat je dan per boot of metro naar een andere stad kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Back to Vice City lijkt me geweldig.. Net zo als er nu gebeurd met GTA V dat terug gaat naar San Andreas.. Wat een geweldige map vind ik 't bij Vice City en lijkt me leuk om met de graphics van deze tijd daar rond te lopen en lekker met mijn Rancher wat Gang Burrito's van de weg rammen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat @Tommy-Vercetti zegt geef ik ook gelijk. Ik heb jaren zitten te wachten op deze Grand Theft Auto. En ik wil eerst kunnen genieten van de tijd die ik heb gewacht, voor deze prachtige game. En dat we daarna denken over een nieuwe GTA, maar ik zou zelf graag weer opties hebben om te kunnen vliegen naar Liberty City, San Fierro, Las Venturas, Los Santos bijvoorbeeld. Dat je in ieder geval niet vast zit op een land, maar dat als je bijvoorbeeld een vakantie hebt verdiend naar Vice City kan vliegen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...