Jump to content

Waar moet GTA zich nog eens afspelen ?


Vahnstad

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • FcUtreg4Life

    6

  • Vahnstad

    5

  • SpacyColours

    5

Detroit, bedenk ik me nu, met zijn hedendaagse vergane-glorie-auto-industrie, lijkt me trouwens ook wel een leuke setting voor een GTA. Helaas geen keuze in de poll.. :puh:

Zelf hoop ik vooral op San Fierro. Heb dat altijd al de meest interessante GTA-stad gevonden en dat zal ook wel zo blijven. Niet dat ik het erg zou vinden om het ergens anders te zien, maar toch liever San Fierro dan ergens anders. Of het moet Detroit in verval zijn, dat lijkt me ook wel een interessant concept. Het verbaast me toch lichtjes dat die optie (tesamen met Philadelphia) niet in de lijst staat. Want Philly zou natuurlijk ook perfect zijn.

Great minds think alike.

Atlanta zou ook nog een goede optie zijn. Sprawlanta is 's werelds slechtst geplande stad qua oppervlakte en dus de geculmineerde materialisatie van de Amerikaanse cultuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou leuk zijn als Vice City of Las Venturas nog eens in 'n nieuw jasje gestoken werden. San Fierro had ik dan weer niets mee vreemd genoeg. Plaatsen waar men voor het eerst weleens heen zouden mogen zijn wat mij betreft: hun versies van Chicago en Saint Louis, liefst inclusief buitengebied zoals men nu ook bij GTA5 doet. Heb overigens Chicago gestemd en Vice City voor GTA6 ps: Sorry voor de underlining, maar die wil niet uit.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Vice City inderdaad, maar dan wat Jacky-2007 zegt dat je dan ook erheen kan vliegen. Ik zou dol graag met het vliegtuig naar Vice City kunnen vliegen om eventjes weg te zijn en op vakantie te zijn. Maar natuurlijk kan je op Vice City ook genoeg toeristen beroven :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van dat naar Vice City vliegen staat wellicht nog wel te gebeuren in GTA online. Daarin gaan ze iig constant content toevoegen en het plan is daar ook om de wereld uit te breiden. Bij uitbreiding vd wereld denk ik in eerste instantie aan de toevoeging van 'n GTA IV's Liberty City XL* en later nog de werelden van GTA VI, VII etc. Een moderne variant van Vice City zou er daar zomaar één van kunnen zijn gezien de al jarenlange roep om 'n return. *XL= de huidige map, aangepast aan de gameplay van GTA V - meer winkels, overvallokaties en (on)roerende goederen

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Dat van dat naar Vice City vliegen staat wellicht nog wel te gebeuren in GTA online. Daarin gaan ze iig constant content toevoegen en het plan is daar ook om de wereld uit te breiden. Bij uitbreiding vd wereld denk ik in eerste instantie aan de toevoeging van 'n GTA IV's Liberty City XL* en later nog de werelden van GTA VI, VII etc. Een moderne variant van Vice City zou er daar zomaar één van kunnen zijn gezien de al jarenlange roep om 'n return. *XL= de huidige map, aangepast aan de gameplay van GTA V - meer winkels, overvallokaties en (on)roerende goederen

Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo? De wereld van GTA IV draait al op dezelfde engine en is dus makkelijk toe te voegen aan GTA online. Heeft alleen wat upgrades nodig zodat je ook hier verschillende overvallen kunt plegen, huizen/appartementen kunt kopen en je karakter/voertuig kunt pimpen. Dat lijkt me echt geen onoverkomelijk probleem. Nadat dit gebeurt is, kun je Liberty City zo aan Los Santos plakken. De twee worden dan gescheiden door 'n grote zee, waardoor varen of vliegen de enige opties zijn om van stad naar stad te geraken. Grootste probleem is: Hoe zorg je ervoor dat spelers de beschikking krijgen over deze spelwereld? Nu staan ze nog op 2 verschillende schijven en continu schijfjes wisselen is niet aan te raden. Dat zorgt alleen maar voor frustaties, waardoor het gros vd spelers zich tot één stad zullen beperken. Oplossing: Cloud Gaming. Men kan de verschillende werelden samensmelten tot één cloudgame. Spelers hebben dan geen software meer nodig, slechts hardware en 'n gamersaccount. Rockstar zelf zorgt voor de spelwereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja .... de meeste dromen zijn bedrog, maaruh ...... de meeste, dus niet allemaal. Het blijft voorlopig idd speculatie, maar Rockstar's Leslie Benzies hint iig wel naar hetgeen ik van droom in 'n exclusief interview met GTA V o' clock

en

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Oplossing: Cloud Gaming. Men kan de verschillende werelden samensmelten tot één cloudgame. Spelers hebben dan geen software meer nodig, slechts hardware en 'n gamersaccount.

Gewoon al het woord Cloud Gaming op zich stuurt rillingen over mijn rug. Concept is interessant, maar niet haalbaar. Zou ook pas echt waardevol worden ergens in een toekomst waar Rockstar veel meer maps heeft gemaakt en het zo een veel meer zinnige map kan samenstellen via alle individuele maps. Probleempje: Die zijn niet gemaakt om naast mekaar te liggen. Meerdere eilanden bij mekaar voegt in mijn mening niks toe, dus waarom de moeite nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon al het woord Cloud Gaming op zich stuurt rillingen over mijn rug. Concept is interessant, maar niet haalbaar.

Hoezo rillingen? Ennuh .... haalbaar? Misschien op dit moment idd niet, maar in de nabije toekomst?
Zou ook pas echt waardevol worden ergens in een toekomst waar Rockstar veel meer maps heeft gemaakt en het zo een veel meer zinnige map kan samenstellen via alle individuele maps.
Leslie Benzies zegt dat men de wereld langzaamaan uit gaat bouwen. Toevoeging van Liberty City lijkt mij dan 'n logische eerste stap gezien beiden op dezelfde engine draaien.
Probleempje: Die zijn niet gemaakt om naast mekaar te liggen. Meerdere eilanden bij mekaar voegt in mijn mening niks toe, dus waarom de moeite nemen.
Klopt, daar zijn ze idd niet voor gemaakt, echter is de oceaan die bijna alle GTA werelden omgeeft juist weer ideaal om deze werelden op elkaar aan te laten sluiten. Of het wat toevoegt? Daarin verschillen we iig van mening. Mettertijd lijkt het mij juist fantastisch als ik vanuit Los Santos naar Liberty City kan vliegen/varen om ook daar m'n ding te doen. Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Leslie Benzies zegt dat men de wereld langzaamaan uit gaat bouwen. Toevoeging van Liberty City lijkt mij dan 'n logische eerste stap gezien beiden op dezelfde engine draaien.

Ik weet niet waar die quote vandaan komt, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd dat Leslie Benzies het over de map zelf heeft. De "wereld" omvat meer dan enkel de map, mij lijkt het eerder te duiden op meer opties, meer acties en mogelijkheden. Uitbreiden op die manier.

Daarbij zie ik veel liever een nieuwe GTA dan de zoveelste "update" voor je game die je moet downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Uitspraken van dien aard doet hij in het interview met GTA V o' clock dat ik eerder vandaag al postte. Daarin heeft hij het over uitbreiding vd wereld in GTA online, niet alleen qua missies, maar ook qua gebieden. Wel nog heel vaag allemaal, over het hoe en/of wat houd hij zich nog aardig op de vlakte, maar ze zijn er wel mee bezig de mogelijkheden hoe dit te realiseren te onderzoeken. Zoveel zegt hij dan weer wel, waar ik uit opmaak dat de plannen best concreet zijn. Ook zegt hij daarin dat GTA online oneindig moet zijn. Toevoeging van bv Liberty City en sowieso van de toekomstige GTA mappen lijkt mij dan de beste manier om dit te bewerkstelligen. Liberty City omdat die map er nu eenmaal al is, de map van GTA VI, VII etc. omdat men anders massaal uit GTA online wegloopt zodra deze games er eenmaal zijn. Die zullen namelijk best wel komen, want het lijkt mij sterk dat R* één van de meest, zoniet DE meest, succesvolle gamereeksen uit de geschiedenis na dit deel beëindigt en zich louter op GTA online gaat richten.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...