Jump to content
Joriz

Inhoud GTA5 preorderpakket gelekt!


De geruchtenmolen rondom GTA5 draait op volle toeren! Er circuleren nu al verhalen rond op internet dat er gisteren, vandaag, morgen een nieuwe Grand Theft Auto V trailer zal komen. Tevens gaan er diverse andere geruchten rond op het internet waar de waarheid daarvan altijd maar is af te vragen. Echter Cyberzone2 op het GTAForums van onze Amerikaanse collega's lijkt wel degelijk de inhoud van het GTA5 preorderpakket te hebben bemachtigd. Daarin zit namelijk onder andere een kijkertje waar als je er doorheen kijkt een screenshot van GTA V is te zien. Zover bekend zullen er meerdere versies van dit kijkertje zijn waar onder andere Vinewood Hills, het dorpje Grapeseed, Del Perro Pier en Vespucci Canals door is te zien. Tevens krijgen volgens Cyberzone2 de eerste die het spel in de Verenigde Staten reserveren er ook nog een poster bij.

gallery_1_5_5596.jpg

Op dit moment is nog niet bekend wat er in het Nederlandse preorderpakket zit, aangezien er met GTA4 ook al een speciaal Benelux preorderpakket was. Het is hierdoor dus niet zeker of wij Nederlanders van die kijkertjes krijgen. Een betrouwbare bron heeft wel tegen GTAGames.nl bevestigd dat het preorderpakket ook in Nederland vanaf maandag 5 november in de winkels zal liggen. Meer details zijn echter niet op dit moment bekend.

Wel kunnen we dus nu de conclusie trekken dat de promotie rondom Grand Theft Auto V dit weekend los gaat en dat we dus veel nieuwe info kunnen verwachten.

UPDATE: Rockstar Games heeft aan ons bevestigd dat in Nederland geen speciaal GTA5 preorderpakket is, maar dat je bij een geselecteerd aantal winkels bij het reserveren van Grand Theft Auto V een poster krijgt.

Bron foto: GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waarom heb ik toch het gevoel dat het niet veel zin zal hebben om bij de winkel te gaan kijken maandag, het gaat toch allemaal na 4 minuten meegeplundert zijn. Maar ja, geruchten vormen zich zo dan tot werkelijke items, het zijn wel leuke dingetjes moet ik zeggen, ik krijg er zin van in GTA V (en ook om er ergens zo eentje mee te gritsen)

Bewerkt: door Phoenyxar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ho ho, een stukje snap ik niet. Dat er 5 november die kijkertjes in de winkels liggen?? Dat snap ik even niet. Ook omdat je een betrouwbare bron blijkbaar hebt.

Het kan zijn dat de inhoud van het preorderpakket in Nederland afwijkt aangezien de betrouwbare bron daar niets over zei. Het enige wat de betrouwbare bron zei dat het op dezelfde datum in de winkel ligt in Nederland als in andere landen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk dat ik maandag weg ben. Ik was eigenlijk van plan gewoon het spel te kopen wanneer het uitkomt, maar of ik het nu op 5 november betaal of binnen 7 maanden maakt helemaal niets uit. Bovendien krijg je er nog een hoop leuke dingen bovenop.

Vraag me af wie die betrouwbare bron is. Zou R* al stiekem achter de schermen bevestigen dat wat geleakt is echt is, het maakt nu toch niets meer uit...

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ho ho, een stukje snap ik niet. Dat er 5 november die kijkertjes in de winkels liggen?? Dat snap ik even niet. Ook omdat je een betrouwbare bron blijkbaar hebt.

Het kan zijn dat de inhoud van het preorderpakket in Nederland afwijkt aangezien de betrouwbare bron daar niets over zei. Het enige wat de betrouwbare bron zei dat het op dezelfde datum in de winkel ligt in Nederland als in andere landen.

Dus je koopt zo'n pakket in een winkel en je hebt gta v gepre-orderd?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit slaat ook nergens op: http://www.gamemania...n' alt='0_0' />

Game Mania heeft er alle vertrouwen in zo te zien: http://www.gamemania...e=26695&gmmrid= 0_0

Net iets te laat..

Maar ik hoop wel dat er weer een special edition komt eigenlijk, net als met GTA IV, zou dan zeker de special edition kopen (al is het 200 euro).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nieuw artwork is gelekt! Kijk mijn post in het GTA V topic!! Ik weet namelijk niet of ik het hier mag posten. Ik heb het van het twitteraccount van @GTA5Videos . Het is hetzelfde als wat we al eens gezien hebben, maar dan de officiële in HD natuurlijk!

P-P

UPDATE: Trailer 2 is vertraagd vanwege de orkaan Sandy!! Bekijk de foto voor als Newswire er bij jullie ook uit ligt..

post-112164-0-26235700-1351809485.jpg

Bewerkt: door p-p

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...