Jump to content

Gezocht: PCIe x1 kaart met HDMI-Input


Big Boss

Recommended Posts

Ik ben dus op zoek naar een uitbreidingskaart met een of meerdere HDMI-Input poorten. Het moet een PCIe x1 kaart zijn omdat dit nog het enige vrije slot op mijn moederbord is (µATX). Ik heb echt nauwelijks nog plaats in mijn kast dus ik heb een kaart nodig die zo klein mogelijk is. Hetgeen ik eigenlijk nodig heb is dit: klik. Jammer genoeg verzendt NewEgg enkel binnen de VS, dus het is geen optie om het daar te bestellen. Op de Alternate site kwam ik deze tegen. Al die extra aansluitingen zijn wel leuk en zo, maar ik vrees dat de kaart hierdoor niet in mijn kast zal passen. Iemand nog suggesties?

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik de PCIe versie van de Intensity Pro van het merk Blackmagic Design. Ze maken alleen maar high end spul voor oa professionele filmmakers, maar hun HD capturecardje is voor $199 best wel betaalbaar. Diverse resellers in Nederland leveren hem voor een vergelijkbare Europrijs.

Let wel op dat deze kaart en vele andere kaarten geen HDCP (beveiligd signaal) ondersteunen.

De opneemkwaliteit is voor zo'n goedkoop kaartje zeker acceptabel:

Midnight Club LA: http://www.gtaforum.nl/gallery/image/6041-midnight-club-los-angeles-hd-test-filmpje/

L.A. Noire: http://www.gtaforum.nl/topic/120179-la-noire-vanaf-vandaag-in-de-winkel/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...