Jump to content
Joriz

GTAGames.nl-verjaardagsactie 2012 (herinnering)


Naar aanleiding van het negen jarige bestaan heeft GTAGames.nl deze herfst de meest fantastische actie tot nu toe. Er is dit jaar namelijk een actie met maar liefst drie grote GTA hoofdprijzen, een pakket bestaande uit het volgende: GTAGames.nl muismat, een GTA t-shirt, GTAGames.nl keycord, GTAGames.nl stickers en diverse andere kleine exclusieve GTA Goodies. Daarnaast zijn er zes troostprijzen bestaande uit een GTAGames.nl muismat en GTAGames.nl stickers.

gallery_1_5_11478.png

Om deze mooie prijzen te winnen dien je, met bijvoorbeeld je telefoon, zelf een foto te maken van iets wat jou aan Grand Theft Auto doet denken. Daarbij kun je denken aan een locatie in je dorp of stad waar een missie uit GTA prima zou kunnen plaatsvinden, een schitterende mogelijkheid tot een Unique Stunt of een persoon die lijkt op een GTA-personage. Dit herfst weer is natuurlijk ook ideaal om foto's te maken die je doen denken aan het herfstige en regenachtige Liberty City. Natuurlijk zijn er nog veel meer mogelijkheden te bedenken, maar dat laten we graag aan jullie over.

GTAGames.nl-verjaardagsactie 2012 wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je gratis registeren als je mee wilt doen. Meedoen kan HIER!

Inzenden kan tot en met maandag 19 november 2012!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk, ik zou graag mee willen doen maar helaas heb ik geen goeie camera...

Een goede camera is niet vereist. "De jury let met name op creativiteit, compositie én natuurlijk de link met GTA. De kwaliteit van de foto is niet doorslaggevend, dus pak gerust je mobiele telefoon in plaats van die dure Canon of Nikon."

Heel gaaf! Alleen ik heb een aantal jaar geleden al iets gewonnen. Dus nu is het de beurt aan andere! Ik wens GTAGames.nl een fijne verjaardag en dat jullie nog maar vele jaren mogen bestaan.

Je mag gewoon weer meedoen hoor en nog bedankt voor de felicitaties, we hopen nog vele jaren online te blijven. smile3.gif

Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik het graag.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik reed net nog tussen ambulance en politieagenten door - was daar een botsing of aanrijding gebeurd of zoiets. Moest meteen aan deze wedstrijd denken, maar ja, leek me een beetje lullig (voor het/de slachtoffer(s)) om daarvoor een foto te gaan maken. :puh:

Bewerkt: door SpacyColours

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Damn, er is niks wat mij aan GTA herinnerd hier... Misschien de combinatie van Waalbrug voor auto's en eentje voor een trein zoals in SF maar ik moet toch even goed nadenken waar ik een foto van instuur.

Of Bijsterhuizen, als een industrieterrein langs een grote weg, zou ook nog wel kunnen denk ik.

Bewerkt: door Zamg0d1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk volgen nog meer inzendingen zodat de keuze voor ons nog moeilijker wordt. :D

@ Zamg0d1: De link met GTA hoeft natuurlijk niet zo groot te zijn. Als jij ergens al een GTA-gevoel bij krijgt, is het eigenlijk al een goede foto. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zijn genoeg dorpjes in GTA San Andreas en ook in GTA5.

Je zou dus een foto kunnen maken van een hypothetisch dorp in GTA5.

En zoals Thundercover al zei: De link met GTA hoeft natuurlijk niet zo groot te zijn. Als jij ergens al een GTA-gevoel bij krijgt, is het eigenlijk al een goede foto.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...