Jump to content
Dutchy3010

Tweede trailer GTA V op 14 november om 17.00u!


gallery_1_5_141161.jpg

Vorige week donderdag werd aangekondigd dat, vanwege de orkaan Sandy, de trailer van GTA V vertraging heeft opgelopen. Nu kondigt Rockstar Games aan dat de nieuwe GTA V trailer op 14 november om 17:00 Nederlandse tijd zal komen!

Nog eventjes geduld dus, en dan kunnen er weer volop analyses plaatsvinden. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Erg goed nieuws, had eigenlijk verwacht dat het langer ging duren. Maar goed, ik ben benieuwd! :)

Aan de nu dus bevistigde artwork te zien, zitten er dus honden in. En waarschijnlijk zal de jongeman de protagonist zijn, verwacht ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk nieuws, had van mij wel voor GI gemogen, gezien daar waarschijnlijk al 't een en ander in staat over de trailer...

EDIT@Hieronder: Ja zag het inderdaad, dacht eerst dat het gewoon verwijderd was, maar toen keek ik nog eens goed en toen zag ik dat ie gewoon was samengevoegd, geen probleem dan ;)

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

[comment over het verwijderen van een topic]

Die is niet verwijderd, maar samengevoegd met het algemene GTA5-topic. We willen de reacties zo centraal mogelijk houden, aangezien we anders 4 keer, of zelfs vaker, onze vreugde over dit heugdelijke feit kunnen betuigen; en dat is niet de bedoeling, want het is ten slotte slechts een aankondiging. Als de trailer echt uit is, zullen we heus wel extra topics toestaan..

Ik ben benieuwd wat de trailer ons gaat brengen. Hopelijk zal het een heleboel verwarring/speculaties de prullenbak in doen gooien :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aan de nu dus bevistigde artwork te zien, zitten er dus honden in. En waarschijnlijk zal de jongeman de protagonist zijn, verwacht ik.

Ja leuk, "Eerste Missie: De Hond Uitlaten" :)

Moet je zoals in een behendigheids game met zon poepzakje de drollen opvangen van de hond.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aan de nu dus bevistigde artwork te zien, zitten er dus honden in. En waarschijnlijk zal de jongeman de protagonist zijn, verwacht ik.

Ja leuk, "Eerste Missie: De Hond Uitlaten" :)

Moet je zoals in een behendigheids game met zon poepzakje de drollen opvangen van de hond.

:schater:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...