Jump to content
Dutchy3010

Tweede trailer GTA V op 14 november om 17.00u!


gallery_1_5_141161.jpg

Vorige week donderdag werd aangekondigd dat, vanwege de orkaan Sandy, de trailer van GTA V vertraging heeft opgelopen. Nu kondigt Rockstar Games aan dat de nieuwe GTA V trailer op 14 november om 17:00 Nederlandse tijd zal komen!

Nog eventjes geduld dus, en dan kunnen er weer volop analyses plaatsvinden. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Volgende week woensdag ben ik vrij, en donderdags heb ik een late dienst. Dus voldoende tijd om de trailer tot in de puntjes te bestuderen.

Ze mogen van mij het hoofdpersonage nu wel eens bekend maken.

Lijkt mij het perfecte onderwerp voor deze tweede trailer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat er misschien 2 hoofdrolspelers komen, en 2 kruisende verhaallijnen, zoals in gta4 met de uitbreidingspakketten ook ongeveer was.

maar nu in 1 game,

ik denk bovenstaande figuur en die andere van de 1e trailer in het grijze pak...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi om te horen dat we weer wat te zien krijgen van GTA V. Ik heb er in ieder geval veel zin in.

Op woensdag? Nouja, ik mag niet klagen.. Ben benieuwd naar wat we te zien krijgen! Spannend!! ^^

Ik had 'm liever op donderdag gehad. :engel:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg goed nieuws, had eigenlijk verwacht dat het langer ging duren. Maar goed, ik ben benieuwd! smile3.gif

Aan de nu dus bevistigde artwork te zien, zitten er dus honden in. En waarschijnlijk zal de jongeman de protagonist zijn, verwacht ik.

zou wel leuk zijn, gezien in de originele san andreas de protagonist ook afro amerikaans was.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...