Mathieu5 Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Hey, ik wou ff vragen, is het mogelijk om 3 sirenes toe toegeven, Ambulance, Police en Firetruck? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Er zijn mega veel tutorials over het toevoegen van een politie sirene. Ik weet alleen niet of er verschillende sirene's voor de verschillende voertuigen zijn, volgens mij niet namelijk. Wanneer voor alle drie de voertuigen een eigen bestand is, kan je makkelijk verschillende voor die drie doen. Als dat niet het geval is, kan het niet. Althans, bijna alles kan, maar dat is hard-coded en erg moeilijk modding-level. Reageren
Mathieu5 Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Want tja je hebt sound_011 en sound_012 011 = wanneer je je siren aan zet 012 = wanneer je shift (Wat ik heb, normaal H) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Ja, maar wanneer dat gebruikt wordt is hard-coded. Je zou dus wel die geluiden kunnen veranderen, maar dan moet je ook veranderen wanneer die geluiden afgespeeld worden. Anders krijg je toch niet wat jij beoogt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.