Jump to content
Joriz

Dit jaar helaas geen Green Light District V2.0!


gallery_1_5_20782.jpg

Apple-Mac, de leider van The Green Light District, heeft laten weten dat dit jaar helaas niet gaat lukken om de eerder aangekondigde nieuwe versie uit te laten komen voor 2013. Vorig jaar verscheen V1.7 van de Total Conversion-mod rond de kerst in de GTAGames.nl download database. Het was de bedoeling om ook dit jaar rond de kerstperiode een nieuwe versie, V2.0 uit te brengen, maar dat zit er voorlopig niet in.

Apple-Mac laat weten dat de zaken absoluut niet stilliggen, en dat er achter de schermen hard gewerkt wordt aan de mod, en ook een groep testers bezig is de mod te testen. De reden dat er dit jaar geen nieuwe versie van de mod verschijnt heeft volgens Apple-Mac te maken dat hij de mod geperfectioneerd wilt uitbrengen. Apple-Mac heeft laten weten dat voortgang van de modificatie rond de 80% zit. Een release ergens in januari/februari lijkt ons dus waarschijnlijk.

Apple-Mac heeft ook laten weten dat 2013 het laatste jaar van de modificatie wordt die bijna 10 jaar bestaat: ‘Na de release van V2.0 zal er nog misschien nog 1 versie verschijnen.’

De modificatie is (gezien de map) in V2.0 zo goed als af. Er zullen wel missies verschijnen, alleen wordt er naar verwachting geen volledige verhaallijn meer neergezet. Volgens Apple-Mac is de groep die daadwerkelijk interesse in de modificatie toont, steeds kleiner en dat zou volgens hem kunnen komen doordat er elk jaar steeds minder mensen GTA San Andreas spelen, waardoor de interesse in modding en ook het bespelen van mods ook flink aan het afnemen is.

The Green Light District is de grootste en langstlopende Total Conversion-modificatie die nog op GTAGames.nl actief is. Je kunt in het Green Light District-topic verder discussiëren.

Houd het nieuws op GTAGames.nl in de gaten voor meer nieuws over The Green Light District

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Uiteraard jammer, maar ik snap het nartuurlijk wel.

Zeker nu V in de lente gaat komen zal er denk ik weinig animo meer zijn om GLD te spelen.

Daarnaast vraag ik me af hoe Apple-Mac de missie's wil gaan scripten, en nog andere dingen.

Ik kijk wel uit naar de eind release van GLD in ieder geval.

Bewerkt: door xoex23

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We zeggen altijd bij GTA als hij uitgesteld is dat het alleen maar beter is voor de game, dus dat geld vast ook voor dit project. Het is een flinke bezigheid kan ik me voorstellen, ik ben benieuwd! Succes heren daar achter de schermen.. :engel:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer, maar een einde er aan breiden voelt zeker goed, door de tijd die erin gestoken word. Helaas ben ik geen echte San Andreas modder, dus zou ik niet zeker weten als ik hem ga installeren, sorry. Zoals je zelf al aangaf, de interesse is wat minder, wat je helaas ook aan dit topic kan zien :(. Keep up the good work! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...