Jump to content

[Discussie] Waar plaats jij je GTA V pre-order?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    6

  • OG-J

    5

  • .Timothy

    5

  • HA5H

    4

Ik heb mijne al heel erg lang geleden bij de Free Record Shop (Bergen op Zoom) besteld. Dat kwam vooral toevallig zo uit, omdat ik toen een actie zag, dat als je een spel inleverde, je twintig euro korting kreeg op een pre-order. En omdat ik wist dat ik GTA V toch wel zou kopen, heb ik hem toen meteen gereserveerd.

Ik kreeg er maandag 5 november ook een poster mee, omdat ik toen nog even langs ging, dus dat kwam heel erg goed uit!

Verder raad ik je voor de online webshops eens hier te kijken voor pre-orders: http://www.budgetgam...5)_Xbox360.html (XBOX360) of hier http://www.budgetgam...gta 5)_PS3.html (PS3). Dat is een site waar vrijwel alle webshops worden vergeleken en waar je dus in een lijstje heel snel ziet wie de goedkoopste is. Ook zijn er een heleboel mensen die gebruik maken van die site en er worden ook heel erg vaak reviews over een webshop geplaatst, dus het cijfer dat ze krijgen is vaak heel betrouwbaar (bijvoorbeeld All4Games.nl of BPgames.nl < beide erg goedkoop en heel goede service!)

Succes ermee! :sigaar:

p-p

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Nu er geen pre-orderpakket - behalve een poster - komt in Nederland, ben ik nog even terughoudend met het plaatsen van een pre-order. Wie weet komt er binnenkort nog een soort Limited Edition, waarbij je nog wat extra goodies krijgt. Destijds heb ik bij de nachtopening van de Game Mania in Leeuwarden ook wat spul gekregen, dus hopelijk kondigen ze nog wel wat aan. En anders toch maar een pre-order een week van te voren, dat is toch nog 'pre' :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik pre-order nooit games heel ver van te voren. Ik weet dat er een hele mooie limited edition van Grand Theft Auto IV was welke ik best wel had willen hebben. Wie weet komt er ook zoiets voor Grand Theft Auto V en daarom wacht ik zeker nog even af met het pre-orderen ervan. Het is natuurlijk leuk dat je een poster erbij krijgt maar je hebt ook sites waarop je posters kan bestellen en daar zullen vast wel tegen die tijd gelijkwaardige posters verschijnen. Daarom wacht ik nog even rustig af. :sigaar:

gta4_special_edition.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n pre-order bij de Free Record Shop geplaatst. Helaas kreeg ik er geen kijkertjes bij maar wel een grote dubbelzijdige poster. :D

Daarnaast ben ik voor de Special Edition gegaan, mocht deze er komen. Aangezien ik GTA 5 gereserveerd heb kreeg ik 10 euro korting. Ik moet pas betalen wanneer ik het spel mag komen ophalen. Dit zal waarschijnlijk één dag eerder dan de officiële release zijn (als ik de medewerkers van de Free Record Shop mag geloven). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n pre-order bij de Free Record Shop geplaatst. Helaas kreeg ik er geen kijkertjes bij maar wel een grote dubbelzijdige poster. :D

Daarnaast ben ik voor de Special Edition gegaan, mocht deze er komen. Aangezien ik GTA 5 gereserveerd heb kreeg ik 10 euro korting. Ik moet pas betalen wanneer ik het spel mag komen ophalen. Dit zal waarschijnlijk één dag eerder dan de officiële release zijn (als ik de medewerkers van de Free Record Shop mag geloven). :puh:

Welke stad was dat? Ik heb bij ons in Bergen op Zoom niets gehoord over eventuele kans op een dag eerder..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n pre-order bij de Free Record Shop geplaatst. Helaas kreeg ik er geen kijkertjes bij maar wel een grote dubbelzijdige poster. :D

Daarnaast ben ik voor de Special Edition gegaan, mocht deze er komen. Aangezien ik GTA 5 gereserveerd heb kreeg ik 10 euro korting. Ik moet pas betalen wanneer ik het spel mag komen ophalen. Dit zal waarschijnlijk één dag eerder dan de officiële release zijn (als ik de medewerkers van de Free Record Shop mag geloven). :puh:

Welke stad was dat? Ik heb bij ons in Bergen op Zoom niets gehoord over eventuele kans op een dag eerder..

Dat is in 's-Hertogenbosch (Helftheuvelpassage).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht nog even met bestellen totdat Rockstar een vaste releasedatum prikt, pas dan ga ik rondkijken waar ik hem ga bestellen. En ik ga net zoals VWO-er wel opzoek naar speciale acties, ook omdat ik me niet zo druk maak om wat de game kost. Of dat nu 55 of 60 of 70 euro is, ik wil hem toch gewoon hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • welke winkel (site): Bij gamemania (Amsterdam - damplein).
  • waarom : ik had een tegoedbon van 56 euro, ik hoefde alleen 4 euro extra betalen. En als er limited of speciale editie komt kan ik gewoon bestelling omzetten (en bedrag betalen die open staat).
  • prijs : normale prijs €59.99.

Via webshop's kunt u spel goedkoper kopen, ik raad consoleshop, ze versturen zoals beloofd spel meteen op release dag.

Alleen dit x zou ik niet via internet bestellen (tenminste als je zelf gaat ophalen), toen GTA IV uitkwam was het feestdag (of iets anders) daardoor kregen veel mensen spel pas een dag later, gelukkig kreeg ik hem wel maar dat was ook rond 18:00 uur :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij gamemania, je hoeft niet van te voren te betalen, ze leggen hem gewoon apart bij release. En je kan hem altijd nog cancellen.

Klopt. Helaas vermoed ik dan dat de posters nogal snel de deur uit zullen gaan. Je kan immers "pre-orderen", die poster gaan halen en vervolgens je order annuleren. Wel leuk dat je je order meteen kan opwaarderen mocht er ooit een limited edition komen. Morgen even langs gaan voor zo'n poster.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht eerst maar af totdat officieel bekend wordt gemaakt dat hij voor de PC uitkomt. Kijk dan wel wanneer ik 'm ga pre-ordenen en waar. Denk een maand van te voren, maar waar zie ik dan wel, maak ik me nu nog niet druk over.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...