Jump to content

[Discussie] Waar plaats jij je GTA V pre-order?


HA5H

Recommended Posts

Gisteren in de lokale winkel gaan pre-orderen. Ben nog niet op de hoogte van de prijs (vergeten naar vragen) maar dat interesseert me ook niet veel. Ik heb ook maar de gewone pre-order genomen, kon de special kiezen maar ik was gewoon geïnteresseert in de game binnenhalen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    6

  • OG-J

    5

  • .Timothy

    5

  • HA5H

    4

Ik heb mijn pre-order bij Gamemania gecanceled. Ik had eerst de hoop dat poster zou worden opgestuurd, maar ik moest hem dus zelf ophalen. Omdat ik in Hoorn woon en de dichtstbijzijnde gamemania in Alkmaar zit, ga ik hem mooi bij de FRS bestellen. Ik denk dat ik maar wacht op een speciale editie. Volg het spel al zo lang, dan maar de ultieme game-ervaring :)

Bewerkt: door ajaxjeroenajx
Link to comment
Delen op andere websites

Bij gamemania, je hoeft niet van te voren te betalen, ze leggen hem gewoon apart bij release. En je kan hem altijd nog cancellen.

Klopt. Helaas vermoed ik dan dat de posters nogal snel de deur uit zullen gaan. Je kan immers "pre-orderen", die poster gaan halen en vervolgens je order annuleren. Wel leuk dat je je order meteen kan opwaarderen mocht er ooit een limited edition komen. Morgen even langs gaan voor zo'n poster.

Héhé slim, heb hem net online gepreordert bij Game Mania, kan ik morgen de poster ook gaan afhalen en indien elders een lagere prijs nog steeds cancelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren in de lokale winkel gaan pre-orderen. Ben nog niet op de hoogte van de prijs (vergeten naar vragen) maar dat interesseert me ook niet veel. Ik heb ook maar de gewone pre-order genomen, kon de special kiezen maar ik was gewoon geïnteresseert in de game binnenhalen :puh:

Kijk, dit zijn de échte GTA-fanaten :sigaar: Gewoon ongeacht de prijs een pre-order plaatsen en op de dag van release los!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil zeker de beste editie, ongeacht hoeveel het ook mag kosten, dit maak je toch niet vaak mee later zullen ze wat waard zijn als ik tegen mijn kleinkinderen zeg wat voor geweldige games er toen waren met als hoogtepunt GTA V.

Maar het is een beetje wachten of er deze editie komt, maar al wel een preorder geplaatst voor de gewone editie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou echt niet van pre-orderen, in ieder geval niet zo ver van tevoren. Er zijn er toch altijd genoeg in hartje Rotterdam... Zoveel winkels die dat spel verkopen.. :puh: Wellicht dat ik het een maandje voor de release doe, maar echt niet eerder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...