Jump to content

[Discussie] Waar plaats jij je GTA V pre-order?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    6

  • OG-J

    5

  • .Timothy

    5

  • HA5H

    4

Ik probeer hem gewoon te kopen op de dag van de release als het kan. Weet ook niet of ik moet werken. En anders de dag daarna of de dagen daarna. Heb niet meer zo veel haast als ik vroeger had met een nieuw spel. Heb genoeg dingen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag toch even gepre-orderd bij de Media Markt. Kreeg een mooie poster mee en de verkoper verzekerde me als er meer goodies komen voor de pre-order dat ik die ook zou krijgen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm in 2011 al gepre-orderd maar ik denk dat ik 'm nog bij meerdere winkels even pre-order, dan kan ik kijken of ik 'm een dag eerder kan krijgen, maar GM zal wel een nachtrelease houden, dan daar maar heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop m op de dag zelf (als ie uitkomt)

Maar zijn er dan nog wel genoeg gta 5 spellen?

Dat betwijfel ik, vooral met dit spel, pre-order is bij de meeste winkels gratis + gratis bonussen, dus waarom niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem gewoon pre-orderen bij game mania net zoals bij GTA IV. Ik herinner me het nog als de dag van gisteren. De school waar ik toen op zat moest per se die week een uitstap voor de school naar zee plannen. Ik was tijdens die trip zo nerveus en opgejaagd dat ik niet eens van kon genieten. Mijn vader is hem op de release dag gaan halen en herinnert zich nog dat er een gigantische rij mensen binnen en buiten de winkel stonden. Het merendeel zonder pre-order natuurlijk en zonder game voor de komende 2 weken want een tweede pre-order ronde was al volzet. Wat een gekte was me dat toen zeg! De dag erna kwam ik terug van zee en toen moest mijn moeder ook uiteraard nog even bij de Aldi stoppen en toen kwam ik thuis en had ik 5 dagen verlof. Wat een heerlijke tijd! Trouwens hoeveel van jullie kunnen zeggen dat ze hun origineel bonnetje nog hebben? Ik had die toen gewoon tussen de maual gestoken en een maand ofzo geleden viel die ertussen uit. Dat tovert natuurlijk altijd een glimlach op mijn gezicht.

Bewerkt: door maikel jonson
Link to comment
Delen op andere websites

Heb de mijne maanden geleden bij Bol.com geplaatst. Wilde eigenlijk bij Free Record Shop doen, omdat ik in het verleden mijn pre-orders áltijd een dag van tevoren kreeg (was bij L.A. Noire, RDR en EFLC zo). Maar op het moment dat ik de pre-order ging plaatsen, had ik geen geld. En Bol.com biedt nog de mogelijkheid om later te betalen, dus besloot ik het daar gewoon te doen.

Nu is het zo dat het eigenlijk niet uitmaakt of ik hem nou of pas een maand van tevoren plaats, maar ik vind het toch fijn om dit soort dingen altijd ruim van tevoren te doen. :puh:

Als er een collectors edition komt, betwijfel ik of ik die alsnog koop. Ik bedoel, het is wel leuk om al die dingetjes te hebben, maar uiteindelijk gaat het toch echt om de game. Daar koop ik GTA V voor. Die andere dingetjes interesseren me niet zoveel. Of het moet zijn dat het niet meer dan 20 euro duurder zal worden. Dus zo'n €70 ofzo. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...