Jump to content

Generaal Pardon


Dutchy3010

Recommended Posts

GTAGames_logo.png

Generaal Pardon



post-33831-0-21998600-1352503601.png

Sinds jaar en dag is het beleid op dit forum, "eens geband, altijd geband". Dit is, ondanks dit topic, nog steeds van toepassing. Wij snappen echter ook dat de personen die 9 jaar geleden geband zijn, niet dezelfde personen zijn als nu. Vandaar dat wij nu, eenmalig, een generaal pardon geven aan leden die geband zijn, onder de volgende voorwaarden:

  • Het lid moet minimaal een jaar geleden geband zijn.
  • Het warnlevel van het lid komt op 80% (dus we halen er eigenlijk 20% vanaf in verband met de tijd), ieder ex-gebanned lid staat op een zero-tolerance-beleid. Bij goed gedrag kan natuurlijk na verloop van tijd 20% (of meer) eraf worden gehaald.
  • Wanneer iemand een dubbelaccount heeft en die gebruikt omdat hij geband is, wordt het betreffende dubbelaccount geband en krijgt het lid zijn originele account terug. Wellicht dat -in overleg met de admins- een dubbelaccount alleen uitgeschakeld wordt (en dus niet zichtbaar voor leden geband), wanneer het een actief lid is.
  • De admins behouden zich het recht toe individuele gevallen te weigeren.
  • Je krijgt deze mogelijkheid tot het einde van 2012 (dus t/m 31 december 2012, 23:59 GMT).

Het betreffende lid moet een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: generaalpardon@gtagames.nl

Daarin moet je uiteraard vermelden wat jouw gebruikersnaam is en eventueel een dubbelaccount. Dit dubbelaccount moet je onmiddellijk aangeven, wanneer wij later je dubbelaccount vinden kan dit een reden zijn om je laatste 20% weer te geven en je opnieuw te bannen. Het e-mailadres moet corresponderen met het e-mailadres dat je gebruikt hebt bij je registratie (of waar het account nu aan gekoppeld zit). Mocht je geen toegang meer hebben tot dat e-mailadres (bijvoorbeeld omdat hij lang geleden is aangemaakt), dan moet je op een andere manier bewijzen dat dat account inderdaad van jou is.

Bij vragen kan je uiteraard een e-mail sturen naar datzelfde e-mailadres.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    23

  • SpacyColours

    21

  • Dutchy3010

    17

  • PatrickW

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het een mooi initiatief. Nou ben ik toch ook wel van mening dat je hier een heleboel fout moet doen voordat je echt permanent verbannen word. De mensen die dit dus voor elkaar gekregen hebben hebben dus ook wel heel wat fout gedaan. Ondanks dit verdient iedereen natuurlijk een tweede kans en dit is natuurlijk ook mooi voor de eventuele forumactiviteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee. Ik denk dat er met de komst van GTA V zeker gebande leden zijn die toch graag de aanloop naar en de launch van het spel actief willen meemaken, en die op deze manier een kans krijgen om eventuele fouten uit het verleden te herstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Slaat nergens op. emo.gif

Je mening beargumenteren is niet verboden hier.

Dat is mooi. Die mensen zijn toen der tijd gebanned voor een reden, om het nu door de vingers te laten zien laat alleen maar een "slappe" moderator/admin-handhaving zien. Zeker, het is aardig voor deze mensen om ze weer een kans te geven. Maar of het het juiste idee is?

Link to comment
Delen op andere websites

9 jaar geleden... toen was zelfs Opa commando er nog niet

:clown:

Ik vind het een top initiatief en een slappe moderator/ admin houding vind ik het absoluut niet, om het nog sterker te vertellen... Er was vroeger ook veel rot fruit in de mand. De enige warn die ik had, kwam van eentje die zelf veel dubbelaccounts had en die zelf ook gebannen is. Natuurlijk betekent dat niet dat ik toen net zo'n :engel:super commando :engel: was als dat ik nu ben. Als ik nu soms berichten terug kijk van vroeger, dan had ik mezelf als ik admin was al 10x van het forum afgooit (en nee lieve admins en mods, dit is geen reden om me te bannen :*D en ja lieve admins en mods , het is vreemd om je als admin zijnde zelf te bannen ( you get the point ) :bonk:). En ook kan je iemand van 12 en 21 toch niet altijd met elkaar vergelijken. :? Maar desondanks, moet er wel goed per zaak goed worden gekeken of degene veranderd is, zodat de goede kwaliteit van leden die nu op het forum zijn gehandhaafd kan blijven.



en oh, vergeet ik natuurlijk niet mijn Excellentie, generaal Pardon te salueren voor de korte periode dat hij het forum bezoekt

saluut1.jpg

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Met GTA V nu echt in het vooruitzicht is dit een meer dan logische stap om te nemen. Voor Death Incorporated leden die vanwege wangedrag uit de clan zijn gezet hebben we een vergelijkbare aanpak straks, om exact dezelfde reden. Iemand die een werkelijke etter was op zijn 14e zal nu een paar jaar later de pubertijd achter zich hebben (of althans de piek daarvan) en het gedrag zal zeker anders zijn dan toen. Natuurlijk kan dit ook in de negatieve zin zijn veranderd, maar die kans is klein. Zodoende is het wat mij betreft meer dan redelijk om iemand een nieuwe kans te geven en zich nu op oudere leeftijd opnieuw te laten bewijzen.

We hebben bij DI overigens ook wat leden uit de groep moeten zetten die zich juist in multiplayer super gezellig presenteerden, maar hier op het forum het tegenovergestelde lieten zien. Ik hoop dan ook dat vooral die jongens hun leven beteren en deze kans aangrijpen, en dat die zich weer aanmelden bij de clan.

Een tweede kans krijgen in deze vorm is meer dan redelijk. Ik hoop dat iedereen deze kans met twee handen aangrijpt!

Link to comment
Delen op andere websites

Krijgen we een lijstje met de leden die terug zijn? Lijkt me wel handig. :)

Goed initiatief, gezellige leden kunnen zo terugkomen. :)

Ik zie het als een positief nieuwsbericht, maar hoe zullen de gebande leden van jaren geleden dit zien? Ik denk niet dat ze nog actief de website zullen bezoeken.

Ik denk niet dat Pietje II en Disturbed dit zullen lezen...:-(

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...