Jump to content

Generaal Pardon


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    23

  • SpacyColours

    21

  • Dutchy3010

    17

  • PatrickW

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pardon! Wat zeiden jullie daar lieve TFT-kindertjes?

Alsof iemand nog weet wie ik ben.

Ik wel. Nog projectjes op stapel staan ? knipoog.gif

Ja. En daar ga ik lekker ongegeneerd reclame voor maken de komende maanden. Just like the old days. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon! Wat zeiden jullie daar lieve TFT-kindertjes?

Alsof iemand nog weet wie ik ben.

Ik wel. Nog projectjes op stapel staan ? knipoog.gif

Ja. En daar ga ik lekker ongegeneerd reclame voor maken de komende maanden. Just like the old days. ;)

Ik zou wel even de tijd nemen voor je zo'n beslissing maakt. Per slot van rekening chat je hier niet met vreemden. Je moet het stiekem doen, net als het kijken van jailbaits en jailvids. Zoals Nederlanders opdragen eens Minecraft te spelen, of files te creëeren met een barbecue. Weet jij trouwens een plek waar ik een foto kan vergroten?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon! Wat zeiden jullie daar lieve TFT-kindertjes?

Alsof iemand nog weet wie ik ben.

Ik wel. Nog projectjes op stapel staan ? knipoog.gif

Ja. En daar ga ik lekker ongegeneerd reclame voor maken de komende maanden. Just like the old days. ;)

Ik zou wel even de tijd nemen voor je zo'n beslissing maakt. Per slot van rekening chat je hier niet met vreemden. Je moet het stiekem doen, net als het kijken van jailbaits en jailvids. Zoals Nederlanders opdragen eens Minecraft te spelen, of files te creëeren met een barbecue. Weet jij trouwens een plek waar ik een foto kan vergroten?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Haha. Permaban voor SpacyColours graag! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het forum is zo ingewikkeld geworden. traantjes.gif

Gelukkig ben jij nu een paar jaartjes ouder en dus wijzer. ^^

Maar waarom is De Wilde Ganzen gesloten voor me, moet ik eerst 50 posts ofzo halen voordat ik me weer kan herenigen met hen? En de forumregels vind ik ook nergens terug. :vp:
Link to comment
Delen op andere websites

Het forum is zo ingewikkeld geworden. traantjes.gif

Gelukkig ben jij nu een paar jaartjes ouder en dus wijzer. ^^

Maar waarom is De Wilde Ganzen gesloten voor me, moet ik eerst 50 posts ofzo halen voordat ik me weer kan herenigen met hen? En de forumregels vind ik ook nergens terug. :vp:

Voor de forumregels moet je helemaal onderaan de pagina op "Help" klikken, en daarna "Regels".

Als je de rode forumskin hebt staat de "Help"-knop bovenaan de pagina. :)

En ik denk dat je inderdaad eerst weer 50 posts moet hebben om je weer officieel bij DWG aan te sluiten. Maar ja, dan heb je een doel voor ogen. ;)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Het forum is zo ingewikkeld geworden. traantjes.gif

Gelukkig ben jij nu een paar jaartjes ouder en dus wijzer. ^^

Maar waarom is De Wilde Ganzen gesloten voor me, moet ik eerst 50 posts ofzo halen voordat ik me weer kan herenigen met hen? En de forumregels vind ik ook nergens terug. :vp:

Voor de forumregels moet je helemaal onderaan de pagina op "Help" klikken, en daarna "Regels".

Als je de rode forumskin hebt staat de "Help"-knop bovenaan de pagina. :)

En ik denk dat je inderdaad eerst weer 50 posts moet hebben om je weer officieel bij DWG aan te sluiten. Maar ja, dan heb je een doel voor ogen. ;)

Oke, ik heb het gevonden thanks. Ik hoop dat er wat meer gebande leden terugkomen zodat het gtaforum van vroeger terugkomt. Maar belangerijker: DWG van vroeger moet terugkomen!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...