Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    7

  • GrandTheftHaye

    7

  • bossofzeeland

    6

  • Faenty.

    5

De eerste missie spelen (deze moet je vaak meteen al spelen), en daarna beetje te touren door de map. Kijken wat er kan, wisselen van hoofdpersonen, beetje golven en tennissen en dat soort zaken. Ook een snelle bak zoeken en het gaspedaal compleet intrappen :)

Maar voordat GTA V op de PC uitkomt (áls hij daarop uitkomt) heb ik al wat filmpjes gezien van mensen met hetzelfde spel op de xbox of ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen de beste manier om een spel te doorgronden, is missies te spelen. Daarin krijg je uitleg over alles wat je ziet, alles krijgt een verhaaltje. Je leert stapje bij beetje de controls kennen. En ik speel GTA voornamelijk vanwege de storyline, dat is altijd al zo geweest. Binnen notime vind ik het anders saai worden. :puh: Dus ik begin met missies, maar neem soms pauzes door rond te cruisen zonder reden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als allereerst, ga ik de stad verkennen, kijken wat voor winkels er zijn auto's stelen, freeroamen dus.

Daarna als ik dat ongeveer een half uurtje gedaan heb, ga ik eens aan de missies beginnen.

Ik ga waarschijnlijk missies afwisselen met Fitness,Free roamen, en kleren kopen, zoals ik ook deed in Gta SA ook altijd deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste dat ik ga doen is rustig het doosje bekijken en tot de conclusie komen dat het dan al 8 jaar geleden is dat ik met San Andreas thuis kwam :puh: Zat toen in mijn éérste jaar middelbaar, en nu in het laatste (7de jaar), gaat wel even strange aanvoelen... Toen met de autobus gaan halen, dan zal het met de moto zijn :D En dan natuurlijk disc in de PS3, ook een paar missies doen, de sfeer opsnuiven en dan verkennen en heimwee hoe de tijd was in 2005, good times.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ga doen is :

Chips regelen met cola of energy ,

verboden toegang op me kamer deur ophangen ps3 aan stoel laag voeten lang uit en de GTA V disc in me ps3 doen het spel starten 1van de personages kiezen politie overvallen pistool stelen en terror zetten later zal ik wel missies gaan doen want ik denk dat je niet zoveel kan zoals gewend.

Ik weet zeker dat ik in de zomervakantie nog steeds niet ben uitgespeeld met dit spel !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga eerst een paar missies spelen, en daarna een mooie cabrio zoeken, die vervolgens jatten, dak open gooien, goede muziek zender uitzoeken, en vervolgens toeren door de stad en omgeving. LIKE A BOSS.

Bewerkt: door johnnnyboy15nl
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de eerste paar start up missie's voltooien en vervolgens met de dichtstbijzijnste (sport) auto de stad verkennen. Met aanrijdingen en politie en al. En daarna met een heerlijk radiozendertje op richting Mt. Chilliad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...