Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Ik ga denk ik eerst de paar introductie missies doen, waarna ik waarschijnlijk Trevor pak en daarmee het armere deel van Los Santos ga scouten. In de trailer staat hij voor een halve woonwagen met veel troep eromheen, ik denk dat dat zijn woonplaats is (aan het begin in ieder geval). Het lijkt me erg interessant om een Yosemite te vatten en daarmee naar de Big Ear ga rijden, met dat oude café. Kijken wat daar te beleven valt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    7

  • GrandTheftHaye

    7

  • bossofzeeland

    6

  • Faenty.

    5

Ik zal weer hetzelfde voornemen hebben als bij GTA IV, eerst een paar missie's en dan ff gaan rondklooien om vervolgens de storyline af te ronden. Helaas zal hier waarschijnlijk weer hetzelfde gebeuren als bij IV, ik werd zo meegesleept in het verhaal dat ik eerst de hele storyline heb uitspeelt en daarna ben gaan klooien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste paar minuten zijn altijd het leukst als ik een nieuw spel op haal. Ik probeer zo snel mogelijk naar huis te gaan altijd van de winkel. Maar het eerste wat ik in het spel ga doen is denk ik eerst een beetje de stad verkennen, auto's stelen en dat soort dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Goede vraag eigenlijk.

Ik denk dat ik in het begin zo opgewekt en zenuwachtig ga zijn dat ik toch eerst de map ga verkennen met het personage waar je mee begint. Ik wil alles wat verkennen en nieuwe zaken ontdekken. Kijkje nemen in de winkels, gebouwen waar je kunt binnen wandelen en dat soort zaken.

Na een tijd zou ik dan met missies beginnen om bepaalde zaken vrij te kunnen spelen en ook gewoon omdat de verhaallijn steeds effect geeft op het GTA spel waardoor ook niet steeds alles hetzelfde blijft.

De radio stations, de telefoon en het internet wil ik zeker en vast toch ook al vanaf het begin controleren. Deze blijven toch een groot aandeel hebben in de GTA games wat mij betreft, met op één toch de radio stations.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal weer hetzelfde voornemen hebben als bij GTA IV, eerst een paar missie's en dan ff gaan rondklooien om vervolgens de storyline af te ronden. Helaas zal hier waarschijnlijk weer hetzelfde gebeuren als bij IV, ik werd zo meegesleept in het verhaal dat ik eerst de hele storyline heb uitspeelt en daarna ben gaan klooien ;)

Had ik ook. Na de storyline ben ik pas gaan rond klooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...