Jump to content

[Discussie] Geld per persoon?


p-p

Recommended Posts

Volgens Gameinformer (Q&A);

" Right now, each character has his own inventory and money, but Dan Houser explained that this is something Rockstar normally addresses late in the day so the system could change before the game’s release next spring."

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het natuurlijk beide kunnen integreren. Naast dit had je in GTA IV ook een bankrekening. Ik heb op verschillende pinautomaten toch wel mijn saldo kunnen bekijken.

Nu ik daar aan denk. De laatste keer dat ik Luis zn huis helemaal doorzocht op alles hing er aan de muur van alles, en ook iets over een speciale Off Shore rekening etc. Er hing volgens mij ook een vlieg ticket.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het natuurlijk beide kunnen integreren. Naast dit had je in GTA IV ook een bankrekening. Ik heb op verschillende pinautomaten toch wel mijn saldo kunnen bekijken.

Spijtig genoeg hadden die pinautomaten geen nut, omdat je in GTA IV aan bijna niks je geld kon uitgeven en het geldsysteem ook wel realistisch was. Het leek altijd wel of Niko gewoon altijd 100 000'en dollars op zak had. :puh:

Maar ze spreken ervan dat het geld verdeel systeem nog kan veranderen tegen de release van de game, maar ik zou dan wel niet snappen waarom. Het idee dat 3 personages alles delen terwijl hun levens compleet anders zijn vind ik heel ongeloofwaardig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...