Jump to content

Physics voor auto's


myron.b

Recommended Posts

Haha ja, maar 't zou wel mooi zijn als het erin komt want het ziet er nogal realistisch uit, maar aan de andere kant ben ik persoonlijk niet zo'n burgerlijk tiep die stopt voor elk verkeersbordje etc dan ligt me auto na 3 tikjes al helemaal aan flarden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    5

  • jobator

    4

  • thebig

    3

  • TalkingPear

    2

Ik heb deze al een keer gezien in een ander topic. Weet zo snel niet meer welke. Ik denk inderdaad ook dat die fake is. Om dezelfde reden als Mekane. Als er trouwens zoiets in zal komen dan weet ik dat ik nu al knettergek ga worden als ik over veel hobbeltjes heen moet rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het al niks om te horen dat ze de auto´s meer als raceauto´s willen laten handlen.

Klinkt vooral irritant omdat we niet weten wat we ons bij zo'n uitspraak moeten voorstellen natuurlijk. Want wat bedoelen ze daar in godsnaam mee eigelijk?

Dat ze (on)realistischer rijden? Beter reageren? Helemaal aan de grond plakken? Ik zou het liever nu weten, maar we zullen weer dus zoals altijd gewoon moeten afwachten en dan zien wat het is geworden, ik hoop maar gewoon dat ze aan de realistische besturing hebben vastgehouden, ik vond het nog zo goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zit er maar 1 ding op zodra ik hem thuis heb liggen. Gewoon 3 verschillende auto's pakken die in beidde games zitten. En disc erin, disc eruit.

En ze helemaal vergelijken en hoe ze anders rijden :7

Wel mooi dat alle auto's er zometeen zijn, want ik wil van een aantal auto's echt weten hoe ze off road zouden rijden. Iets wat je in de big apple minder makkelijk kon uitvinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, het gebrek van wat offroad in Liberty City was hatelijk. Op de 2 piepkleine offroad-gebieden in Westdyke en Noord-Dukes dan na.

Ik weet niet waar je vandaan hebt dat alle auto's van de start toegankelijk zouden zijn? Mocht dit het geval zijn: Super! Maar ik heb zo mijn twijfels.

Daarbij mag je ook niet de kracht van OTO's onderschatten. Zo'n exclusieve auto's zijn altijd geweldig leuk, puur omdat het moeilijk is om ze te vinden of te verzamelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, het gebrek van wat offroad in Liberty City was hatelijk. Op de 2 piepkleine offroad-gebieden in Westdyke en Noord-Dukes dan na.

Ik weet niet waar je vandaan hebt dat alle auto's van de start toegankelijk zouden zijn? Mocht dit het geval zijn: Super! Maar ik heb zo mijn twijfels.

Daarbij mag je ook niet de kracht van OTO's onderschatten. Zo'n exclusieve auto's zijn altijd geweldig leuk, puur omdat het moeilijk is om ze te vinden of te verzamelen :puh:

Denk dat ze dat gezegd hebben. Het is ook maar logisch als de hele map meteen open is. Ze zeiden ook wel dat je voor sommige voertuigen wat moeite gaat moeten doen

Wel, uhm, als ik 2 minivan's wil vergelijken moet dit toch wel mogelijk zijn :7 En 2 futo's en 2 bobcats zullen geen probleem worden :puh:

Die rijd ik ALTIJD in IV en ze zitten alle 3 in V :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd hoe de schademodellen gaan zijn in ieder geval, en ik hoop dat het hierop lijkt. Of ik nu vanaf het begin van de game ieder type auto tegen een muur kan opvouwen of niet, zal me eigenlijk weinig uitmaken dan. Zolang ik maar kan vouwen met die dingen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...