Jump to content

GTA V preview (insidegamer)


AOSY86

Recommended Posts

Ik haat spreekwoorden waarin de woorden 'deur', 'huis' en 'vallen' voorkomen, dus Grand Theft Auto V heeft drie hoofdpersonages waar je mee speelt in plaats van één. Zo, hebben we dat vast gehad.

"Heeft GTA een cijfer achter zijn naam, dan kun je er vanuit gaan dat we écht iets spectaculair nieuws met de serie doen", vertelde een Rockstar-medewerker me ooit eens. Fans van Vice City of San Andreas durven dat misschien te betwisten, maar het feit blijft dat die games volledig in de voetsporen van Grand Theft Auto III traden. Die game introduceerde het genre van de grote, open wereld in volledig 3D. Het was Grand Theft Auto IV die dezelfde wereld, hetzij een stuk serieuzer en met realistischere vertelling, presenteerde in high-definition, wat het cijfer achter de titel verantwoordde. En Grand Theft Auto V geeft je voor het eerst in de serie drie hoofdpersonages om mee te spelen. ...

Geplaatst op 12 november 2012 om 11:00 door Simon Zijlemans

http://www.insidegam...8/gta-5-preview

Bewerkt: door Joriz
Plagiaat doen we hier niet aan. Maak maar een mooie samenvatting van de (nieuwe) feitjes die je tegenkomt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    6

  • p-p

    4

  • Dutchy3010

    3

  • ajaxjeroenajx

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat een pracht sceenshots, lees ook dat in veel andere landen sites zijn met ongeveer dezelfde info

Gamer.nl heeft er ook een

>>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, vriendelijk verzoek om de bewerkenknop te gebruiken ;)<<<

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Damn you kenny! Ik ben dus net te laat!

Hier de preview op Gamer.nl: http://www.gamer.nl/preview/402934/grand-theft-auto-v

Hier het interview met Dan Houser en Gamer.nl: http://www.gamer.nl/interview/403013/interview-met-dan-houser-van-rockstar-games

Hier de preview van InsideGamer: http://www.insidegamer.nl/artikel/101638/gta-5-preview

Hier het interview met Dan Houser en InsideGamer: http://www.insidegamer.nl/artikel/101648/gta-5-insidegamer-interviewt-dan-houser-van-rockstar-games

Sorry AjaxJeroenAjax, zag pas net na ik mijn bericht had gewijzigd dat jij ook een aantal screens had gepost :puh:

Deze zijn ook nieuw:

post-112164-0-40231900-1352716197_thumb.jpg

post-112164-0-74746300-1352716238_thumb.jpg

post-112164-0-26825300-1352716249_thumb.jpg

post-112164-0-86145100-1352717695_thumb.jpg

post-112164-0-27144900-1352717935_thumb.jpg

post-112164-0-37060900-1352717946_thumb.jpg

post-112164-0-38110800-1352717958_thumb.jpg

post-112164-0-22916600-1352717971_thumb.jpg

post-112164-0-54733700-1352717982_thumb.jpg

post-112164-0-39982600-1352717997_thumb.jpg

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Ben echt benieuwd naar de graphics op de console's. Worden we dan blij of verdrietig? Who knows.

Screens zien er wel retegeyl uit!

Dit is toch niet alleen in Nederland, neem ik aan? Iemand bronnen van andere landen

Je had ook je bericht kunnen wijzigen.

Heb een paar in Duitsland gevonden

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Damn you kenny! Ik ben dus net te laat!

Hier de preview op Gamer.nl:

Hier het interview met Dan Houser en Gamer.nl:

Hier de preview van InsideGamer:

Hier het interview met Dan Houser en InsideGamer:

Deze is ook nieuw:

Screencaps naar high res:

cars2q.jpg

carsrj.jpg

franklin3.jpg

franklin4i.jpg

franklinandtrevor.jpg

hlico3.jpg

hlico4.jpg

sanchez2.jpg

traina.jpgtrevor3.jpg

trevor4.jpg

trevor5.jpg

Op de pagina waar ik de screens keek, waren ze alsnog een dikke 25% groter. Hoezo geeft het forum die grootte niet weer, als ik de afbeelding uitvergroot (dmv een klik)

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil eigenlijk niet op de hypetrein zitten, ik wil ervan afspringen. Ik wil dat ik de komdende maanden niks meer zie, maar iedere keer... iedere keer moet ik toch nog even kijken. Gewoon ff kijken..kwijlen.. en verlangen naar dat moment waarop je met je controller voor je tv zit gekluisterd, dat moment dat je kan zeggen... yes ik speel hem eindelijk.

*zucht* :(

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand ergens de naam van het stadje in de laatste screen vinden? Ik ben ontzettend benieuwd waar deze screen is genomen, zodat we kunnen kijken de real life versie van deze stad is.

Overigens zien we ook de GTA-versie van de Salton Sea en lijkt de screen met de trein vanuit een ander perspectief getrokken te zijn, want we hebben deze brug al eens eerder vanaf de andere kant gezien. Ziet iemand overigens wat er in die screen in de verte ligt? Het lijkt in mijn ogen op een andere brug, maar dan veel groter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...