Jump to content

GTA V preview (insidegamer)


AOSY86

Recommended Posts

Draait die handel dan op een RAGE engine (die uit GTA IV) of word dat dan RAGE2 of iets anders?

Volgens mij op RAGE. Kan me ook niet voorstellen dat ze maar één game per engine gebruiken... Kost megaveel tijd en geld om dat te ontwikkelen. En ik geloof ook zeker dat ze niet eruit gehaald hebben wat erin zat met GTA IV.

Ik meen juist ergens gelezen te hebben dat GTA V op de Euphoria engine draait. Ik heb op het moment geen bron, ben druk aan het zoeken. Correct me if i'm wrong!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 37
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    6

  • p-p

    4

  • Dutchy3010

    3

  • ajaxjeroenajx

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

In gameinformer werd de volgende vraag gesteld:

"What are the new technical tools provided by the RAGE engine that the art team was most excited to exploit for GTA V?"

Dus daarmee nam ik aan dat het RAGE is...

@VWO-er (hieronder): aah, het kwam me al zo bekend voor. :puh:

Link to post
Share on other sites

Euphoria is een stuk van de middleware, het maakt deel uit van de RAGE-engine. Euphoria zorgt slechts voor de animaties van personages (en auto's ook dacht ik, voor de botsingen) knipoog.gif

Ik dacht altijd andersom. Dat Euphoria voor alle andere dingen waren en de Rage specifiek voor de real life physics. Oops (A)

Link to post
Share on other sites

Deze screens komen zo goed als zeker uit de scenes van een missie. Een kennis van mij merkte op dat scenes er meestalbeter uit zien dan de game zelf. Daarom heb ik mijn verwachtingen qua resolutue en scherpte e.d. Ook wat bijgesteld naar beneden.

Vond het overigens op high settings in GTA IV wel meevallen, dat verschil

Link to post
Share on other sites

De screens die de afgelopen tijd uit zijn gekomen, komen allemaal uit een missie en wel uit één en dezelfde. Het is de missie die ons al vele malen is beschreven. Je moet van de FIB het IAA-bureau binnendringen en iemand ontvoeren die op dat moment ondervraagd wordt.

Als je verder kijkt bij de omschrijvingen van die missie, zie je dat alle standpunten worden beschreven en wat er gebeurt. Daarom geloof ik dat de screens niet uit cutscenes komen, of toch niet allemaal, maar uit de daadwerkelijke missies. Er is dus reden om optimistisch te zijn.

Maar je vriend heeft inderdaad gelijk: de cutscenes zijn altijd beter. Ik heb een spel, The Saboteur. Op zich zijn de graphics niet zo speciaal, maar de cutscenes vond ik om mijn vingers van af te likken.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...