Jump to content
Joriz

Tweede trailer komt woensdag 17:00 online!


De countdowns voor de tweede Grand Theft Auto V trailer staan klaar. Rockstar Games heeft namelijk bekend gemaakt dat de tweede Grand Theft Auto 5 trailer woensdagmiddag om 17:00 Nederlandse tijd online komt. De trailer zal hier natuurlijk wee te zien zijn en ook zullen uitgebreide analyses volgen van alle scenes in de video.

Naast de nieuwe trailer zullen ook meer screenshots van GTA5 zullen in de komende dagen op GTAGames.nl online komen. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer Grand Theft Auto nieuws!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waarom lijk ik de enige te zijn, die nooit zo op dat hypen is :clown:

Ik doe ook niet aan hypen hoor. Ik bekijk de trailer wel op moment van uitkomen, en ook de nieuwe screens bekijk ik, maar het V-forum vermijd ik bijvoorbeeld. Vooral om te voorkomen dat ik er teveel van ga verwachten en het allemaal toch nog wel een verrassing blijft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom lijk ik de enige te zijn, die nooit zo op dat hypen is clown.gif

Ik doe ook niet aan hypen hoor. Ik bekijk de trailer wel op moment van uitkomen, en ook de nieuwe screens bekijk ik, maar het V-forum vermijd ik bijvoorbeeld. Vooral om te voorkomen dat ik er teveel van ga verwachten en het allemaal toch nog wel een verrassing blijft.

Top, dat is voor mij ook de reden :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...