Jump to content

Tekstsignature


Kloep

Recommended Posts

Steengoed! Het script vermengt zich op neo-lithografische methode met het decor, hetgeen een puik melange creëert tussen zinsbegoocheling en natuurgetrouwheid, gebruikmakend van moderne visueel-illusionaire techniek als mengsel tussen smeermiddel en ganzenwijn, zich overtreffend door uiterst subtiele contouren te hanteren, suppletoir aan prozaïsche standpunten welke een prachtig compositum vormen tussen invloeden uit het expressionisme en subtiele transities, zich resulterend in een uiterst kunstzinnig geheel in combinatie met de originele inbreng wat betreft de toepassing.

10/10

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Kloep!

Ik vind eerlijk gezegd dat deze signaturen nog velen malen beter kan. Het eerste wat me opvalt is dat de signature ontzettend donker is, wat mij iig aantrekt. Je had misschien wat moeten spelen met de levels, curves of contrasten. Ook vind ik de letters gewoon te donker. Ik denk je dat in die letters een overlay hebt gedaan maar ik vind niet dat het goed eruit komt. Je zou beter gewoon een steen texture op zichzelf pakken in plaats van de achtergrond te gebruiken... :)

Al met een al een signature waar je veel aan kunt verbeteren. ;)

Cabyon

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het idee erg leuk, maar de uitwerking wat minder geslaagd. De letters zijn met name aan de bovenkant erg donker, waardoor minder goed te zien is wat er staat. Ik ben wel benieuwd hoe het er uit ziet als je de letters donker maakt en de achtergrond wat lichter, of juist andersom. Ik denk dat dat beter is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...