Jump to content
Joriz

Kom mee aftellen naar de tweede Grand Theft Auto V trailer


De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer.

Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken:

Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik stond deze ochtend op om exact 11.00 uur: "Nog maar 6 uur te gaan, ooh jippie!" Oftewel 20 minuten geleden.

Er zijn ondertussen toch wel al veel topics waar er wordt uitgekeken naar de trailer, hopelijk blijft het hierbij en maken ze plaats voor terugblikken :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel erg benieuwd naar vanavond! :D Ik kijk hem op m'n eigen blog, scheelt weer in de activiteit. Dan kan ik alsnog last krijgen van serverproblemen, maar dat geldt alleen voor het ophalen van de trailer. Op m'n blog is de activiteit niet zozeer hoog. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou leuk zijn als vanavond het record voor meeste mensen online verbroken gaat worden. Helaas kan ik hier niet aan meedoen.

Dat zou moeten kunnen. Bij deze roep ik dus iedereen op om rond een uur of vijf allemaal op GTAforum.nl online te komen, hahahaha

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...