Jump to content

Wisselen tussen personages


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Dat klopt. Maar ik bedoelde juist dat het in deze video niet zat. Maar het is een beetje om een idee te geven hoe dat nou ongeveer in zijn werk zal gaan. Je moet die Google Earth ervaring er even bij fantaseren op zo'n moment. Ook al zitten ze nu bij elkaar dus dan zal dit minder spektakel opleveren als dat ze in een compleet andere omgeving zijn en niet bij elkaar in de buurt zijn.

Ah inderdaad, ik las het verkeerd :$

Ik gok dat het ongeveer zoiets als Driver San Fransisco. Ik zal het filmpje even erbij zetten ter illustratie. Wat ik bedoel gebeurt ongeveer op 02:54/10:30

-Filmpje ff eruit gequote -

Ik heb hiervan wel eens de demo gespeeld en dit is inderdaad ook wel een goed voorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Phoenyxar

    4

  • Foreigner97

    4

Ik gok dat het ongeveer zoiets als Driver San Fransisco. Ik zal het filmpje even erbij zetten ter illustratie. Wat ik bedoel gebeurt ongeveer op 02:54/10:30

Dat zou me wel storen zeg... :puh: Ik denk dat ik dan heel snel een mod zou ontwikkelen als de PC versie uit is die zorgt dat dat in één keer kan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is natuurlijk ook een iets uitgebreider systeem, want in Driver kun je toch wisselen tussen veel meer voertuigen en ter plekke. In het geval van V hoeven er maar 2-3 bijkomende opties te zijn om te wisselen van speler. Ik hoop ergens ook wel via de telefoon (of het moet zijn via een toetsencombinatie à la [LB] + [Pijltje Rechts] of iets dergelijks :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou me eerlijk gezegd niet echt zo 1,2,3 een toetscombinatie kunnen bedenken (als je de controls van Grand Theft Auto IV in je achterhoofd hebt) die niet met iets anders zal storen. Want deze combinatie moet zowel werken als je de speler bestuurd, auto bestuurd of vliegtuig bestuurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat ze hadden gezegd dat er in het menu 3 keuzes stonden om van character te wisselen en daaronder een blanco vakje, waar vermoedelijk multiplayer komt. Kan het misverstaan hebben.

Dit hebben ze inderdaad ook gezegd. Keuze gaat dacht ik ook gewoon via de 4 pijltjestoetsen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok dat het ongeveer zoiets als Driver San Fransisco. Ik zal het filmpje even erbij zetten ter illustratie. Wat ik bedoel gebeurt ongeveer op 02:54/10:30

[media]

[/me

Dat zou me wel storen zeg... puh2.gif Ik denk dat ik dan heel snel een mod zou ontwikkelen als de PC versie uit is die zorgt dat dat in één keer kan puh2.gif

Ik bedoelde eigenlijk alleen het effect dat helemaal uitzoomde op de stad, niet dat je zo boven de auto's hovert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat wisselsysteem toch wel een beetje vreemd, want zo mis je wel dingen als je voor de ene personage kiest terwijl de andere misschien iets anders meemaakt. Je kunt ze niet alle 3 tegelijk spelen, als je alles gedaan wilt hebben moet je het spel dus 3x uitspelen wil je ze met alle 3 de personages gespeeld hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht net als in TBOGT de mogelijkheid om missies naderhand opnieuw te spelen. Dan kan je de hele verhaallijn nog eens doen en dan juist de keuzes op bepaalde momenten voor een personage anders doen.

Video in de OP ziet er inderdaad indrukwekkend uit. Iets als dit zou prima passen, en inderdaad mijn voorkeur gaat ook uit naar alles behalve via je gsm. Via je gsm moet je toch al gauw drie menu's de diepte in wat nogal afleidend / vertragend zal gaan werken lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik zie hier soms nog dat sommige mensen zich afvragen hoe dat wissel systeem zal gaan zijn. Een (modder?) heeft in GTA IV een soort namaak hiervan gemaakt tussen de personages van de episodes en het hoofdverhaal. Dit is natuurlijk een eigen kijk erop geven maar volgens mij moeten we toch een beetje dit idee gaan krijgen. Helaas zit het 'Google Earth achtige' er niet in.

>>> Door Jacky-2007: Video ingesloten<<<

hij heeft er ook nog een gemaakt in free mode (link links onderin het filmpje) waar de Google Earth effect wel inzit:

http://www.youtube.com/watch?v=R-Q-l3LHPqk

hij moet wel op youtube bekeken worden

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

Ben toch erg benieuwd wat er gebeurt als je een wanted level hebt, en je dan van personage wisselt. Dus stel je hebt 6 star wanted level, en dan wissel je van personage. Is diegene dan busted? Komt diegene ermee weg? Gaat die in zijn eentje proberen de politie af te schudden? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...