.Timothy Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Heb je nieuwe wapens herkend, of iets vergelijkbaars, nu je trailer 2 hebt gezien? Plaats het hier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Sharingan Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Molotov Coctails are back! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajaxjeroenajx Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Molotov Coctails are back! Nooit weggeweest! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Night-Men_ Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Het enige wat ik gezien heb zijn molotov's, en dat lijntje benzine waar die molotov ingaat. Zou mooi zijn als je zelf wat benzine kunt tanken, op straat gooit en in de fik kan steken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanneswasco Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 De persoon die de ruit op het hoge gebouw breekt heeft een wapen vast dat lijkt op de M4 of Carbine Rifle. Verder wordt er uit een auto (in het beeld met de hond) met een gewoon pistooltje geschoten en bij de ontploffing van de kluis zie ik volgens mij een SMG en AK-47, maar dat zijn redelijk onduidelijke beelden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thebig Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Als je een jerican benzine kan pakken en een aansteker of molotov cocktail, dan belooft wapens nog interessant te worden. We hebben het nu al gezien op die screenshot en in de trailer, het lijken mij allebei cutscenes. Hopelijk dus er ook buiten te gebruiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foreigner97 Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Dat zou inderdaad geweldig zijn, met benzine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jobator Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 (edited) "Put RON in your tank" Zelf je molotovs maken lijkt me ook geweldig. Maar ik denk dat het alleen in de cutscenes gebeurd met die molotovs en dat je zelf geen lijntjes kan leggen. Edited November 19, 2012 by jobator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts