Jump to content

Je eerste reactie!


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    7

  • Dutchy3010

    3

  • Phoenyxar

    3

  • BelgiumRedDevils

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vond het ongestructureerd, eigenlijk. :( Er zat geen verhaal in, alleen zoveel mogelijk actie bij elkaar. Een goede trailer heeft wel iets van een verhaal... Maar het ziet er wel schit-te-rend uit!

Ben ik zeker met je eens, slecht was die niet, maar het was wel een beetje chaotisch om te zien. Verder natuurlijk erg mooie beelden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Geen verhaal? Nou het introduceert de 3 personages en hun directe leefomgeving wel, maar dan afgewisselt met een overdaad aan... actie. Dus er is wel een soort van rode draad, maar ze wordt nogal overschaduwt door al het andere dat tegelijkertijd gebeurt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Let's bounce.

Okay. We're bouncing.

Jup, die vat het wel samen.

Bij Michael aan het zwembad dacht ik: ik wist dat dit erin kwam. Daarna pure actie. Zoals jesperkaj zegt ook prachtig openingsshot (goed trouwens van die screen, nu kan ik hem op mijn gemak eens bekijken). Maar wat erbovenuit stak: vrachtvliegtuig! Als je opeens een auto voor je neus ziet vallen, weet je meteen wie het was.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig, mooi humor. 'Hey, let 's bounce!' 'Bounce? We're bouncing'

Simply loving the view!

100% agree!

Ik drukte al meteen op pauze toen deze shot in beeld kwam. Wat kan je toch heerlijk ver kijken. Toch jammer dat het weer niet helemaal mee zit!

Ik hoefde niet eens op pauze te drukken, zo erg haperde hij :puh: Nu vol gebufferd, 720P.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...