Jump to content

Veranderingen sinds screenshots - vergelijkingen


p-p

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Ik keek nog eens goed naar het huis van Michael in de trailer en wilde deze eens gaan vergelijken met de screenshot, die we al weer een hele hoop maanden geleden te zien kregen. Toen vielen me toch wel een hoop veranderingen op, met name de struikenhaag die langs de tennisbaan loopt:

Beeld trailer:

gallery_61247_152_61504.jpg

Screenshot:

foto.jpg

- Je ziet erg goed dat in het beeld de haag nog in stukken is opgedeeld, terwijl dit in de trailer juist één lange doorlopende haag is.

- Ook zijn er een hoop planten weggehaald of nieuw bijgeplaats.

- Daarnaast zie je op de achtergrond in de trailer véél meer huizen staan.

Zijn er nog dingen die jullie opvallen? Zijn er andere beelden die je wil vergelijken met elkaar? Zeg het en laat het zien in dit topic! Zorg wel even ervoor dat je bij het vergelijken van beelden BEIDE afbeeldingen meepost, zodat wij ook makkelijker kunnen zien wat jij bedoeld!

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds knip en plak werk bij de omheiding van de tennisbaan... Maar goed, je kan ook niet verwachten dat je de Graphics van BF3 in zo'n enorme map met enorm veel activiteit krijgt. Zeker niet op deze generatie consoles

Link to comment
Delen op andere websites

De deur is ook smaller en anders... Ik denk ook dat de eerste deur enkel een texture was. Maar zeker wel interessant om zo'n vergelijking te doen, misschien vinden we nog wel wat dingetjes die zijn verandert. Op een jaar tijd is dat ook wel goed mogelijk natuurlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat ze die rare planten hebben weggehaald en er deftige voor in de plaats hebben gezet. De villa is nu perfect.

Het enigste wat ik opmerkte bij een screencap van Michael die met zijn zoon in de auto zit (bij de nu al legendarische Bouncescene) dat bij de winkelramen op de hoogste verdieping ogenschijnlijk weer zo'n GTA SA glazen worden gebruikt. Of het zijn gewoon posters, hoop ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, daar op die verdiepingen. In een normaal gebouw zou je naar binnen moeten kunnen kijken. Natuurlijk verwacht ik niet dat je elk gebouw kunt binnengaan, maar zo'n textures lossen niet op. Kan zijn dat ze er nog aan werken, of dat het zo'n posters zijn, maar het is gewoon lelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow ik vind het echt belachelijk van die site dat ze die foto's zomaar posten. Dit, omdat op gtaforums.com dit topic stond: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=532740&hl=Comparison

Ze hebben zomaar alles gekopieerd van de gebruiker, zonder enige bronvermelding!! Ik was dat topic namelijk al eerder tegengekomen, dus het kan niet dat het andersom is.. Zeker weten NIET professioneel.

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

De Website PSX-Sense heeft toch wel een erg mooie vergelijking tussen Grand Theft Auto IV en V op hun website. http://www.psx-sense...s-vergelijking/

De Comet is er dus echt op achteruit gegaan. Die onnozel grote vleugel.. En ook de foto met Trevor en Niko, hoe groot het verschil in gezicht uitdrukking is. En bij de Sanchez zie ik amper difference. En dat water verschil <3 pretty

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...