Jump to content

Eerste trailer 2 breakdown


.Sharingan

Recommended Posts

0:07 - unknown car name, Audi R8 Spyder

0:20 - train and several GTA4 cars, such as Contender, Bus or Sabre GT, also an unknow muscle car

0:24 - many trucks, possibly GTA4 Phantom and Biff among them

0:26 - 2 unknown old cars, possibly Tornado returns

0:31 - possibly Bandito

0:36 - 2 cars from gta4

0:39 - Bus + possibly Freight train

0:45 - again Audi R8 from begining

0:46 - 0:47 2 new cars and few GTA 4 ones, example Manana

0:51 - copcar chasing possibly Packer loaded with few cars, Aston Martin rip-off (changed grille) possibly new Cheetah and gta4 Bullet GT

0:56 - more gta4 cars

1:01 - car towing a boat, possibly Marquis, red convertible Sentinel chasing them

1:02 - Sentinel, small unknown red car and old stationwagon, possible gta4 Regina

1:03 - gta4 Washington

1:13 - unknown plane

1:16 - sporty sedan, Jaguar inspired one

1:18 - gta4 Emperor, Contender in background

1:21 - unknown bike

1:22 - possible Mesa returns

1:25 - possible Sanchez

1:28 - possible gta4 Tow Truck in background

1:29 - 2 head-on trains crash , possible Freight

1:35 - unknown sedan, helicopter and classic green bike, possibly Wayfarer

1:37 - new jet, possible Hydra returns or gta4 cut-out Fighter jet, 2 helicopters

En ik kan al bijna zeker zeggen dat de Tornado en de Hustler uit GTA SA terug komen, ze lijken er anders vreselijk veel op.

aaheyv.jpg

Bewerkt: door Rockpoort
Link to comment
Delen op andere websites

De meeste opmerkingen zijn wel een beetje voor de hand liggend... Aardig wat keren gedacht "No shit, Sherlock"...

True, maar ik had zelf een heleboel dingen over het hoofd gezien, wat de trailer wel in 'de spotlight' zette, om die security cam bij die 9F diefstal als voorbeeld te noemen :')

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste opmerkingen zijn wel een beetje voor de hand liggend... Aardig wat keren gedacht "No shit, Sherlock"...

Zeker herkenbaar hier, maar ja dat maakt het niet direct een slechte analyse. Het is anders ook vrij moeilijk om enkel een analyse te maken met dingen die niemand waren opgevallen. De schaduw van het glas is natuurlijk wel een minpuntje, maar je kunt als ontwikkelaar natuurlijk niet van elk willekeurig object een schaduw maken hè :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed dat ook juist fouten worden opgemerkt. Als je bv. naar Michael's huis op die screen kijkt, en naar die in de trailer, is hier hard aan gewerkt. Het ziet er al veul beter uit, het kan nog wel wat beter, maar het is al een hele verbetering ;) Ik denk dat ze reacties van mensen zeker doorspitten naar opgemerkte minpunten, en het spel is natuurlijk ook nog niet af ;) Er kan nog aan gewerkt worden!

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste opmerkingen zijn wel een beetje voor de hand liggend... Aardig wat keren gedacht "No shit, Sherlock"...

Haha inderdaad, open deuren intrappen hadden we allemaal wel gekund. :puh: Maar toch een paar facts die mij bij de eerste, tweede, derde, vierde, vijfde, zesde, zevende, achtste en negende keer trailer kijken toch zijn ontgaan.

Moet trouwens zeggen dat ik m'n twijfels heb of die "same location as first trailer" ook daadwerkelijk wel die plek is. Omdat de aankleding ervan in trailer 1 uitgebreider lijkt dan de aankleding van de locatie in trailer 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet trouwens zeggen dat ik m'n twijfels heb of die "same location as first trailer" ook daadwerkelijk wel die plek is. Omdat de aankleding ervan in trailer 1 uitgebreider lijkt dan de aankleding van de locatie in trailer 2.

Volgens mij is het wel dezelfde plek. Alleen het camera standpunt is wat anders. Ik zal het even proberen uit te tekenen.

De verhoudingen kloppen niet helemaal, maar je snapt wel waar ik op doel, hoop ik :')

Edit, Het vliegveld waar je Trevor z'n vliegtuig ziet opstarten (op 5minuut23 in de breakdown video is waarschijnlijk de abandoned airstrip (op 5minuut52)

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...