Jump to content

[Discussie] Safe house's


harry1985

Recommended Posts

Ik vind het wel een leuk idee, maar mijn post wast eigenlijk voor de volle 99,9% sarcasme.

Dat had ik door :D maar het is inderdaad de moeite om erover te discussiëren.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb liever dat Rockstar meer zijmissies of details toevoegt dan een persiflage op de IKEA of iets dergelijks.

Wel, als je allebei krijgt, zou zelfs jij niet durven klagen, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harry1985

    11

  • Maarten11

    7

  • Kenny-Petrovic

    6

  • Phoenyxar

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het wel een leuk idee, maar mijn post wast eigenlijk voor de volle 99,9% sarcasme.

Weet ik, maar er werd redelijk serieus op in gegaan (vooral over meubels opzich).

Wel, als je allebei krijgt, zou zelfs jij niet durven klagen, lijkt me.

True. Al zal ik er dan niet veel mee doen. Het blijft GTA, en niet The Sims of iets dergelijks. Op dezelfde manier ben ik in SA niet vaak naar de kapper of kledingwinkel geweest.

Maar als mensen er behoefte aan hebben en het komt erin (de meubels dan): prima. Als het maar niet ten koste gaat van features die (naar mijn menig) iets meer in de spelsfeer passen.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eigenllijk wel dat op een punt in de game de drie characters samen een of andere loods kopen/huren en daar vanddaan hun bank overvallen en criminele praktijken runnen, kunnen ze ook dat busje en mischien die heli stallen.

Het lijkt me ook een leuk idee van die 3 verschillende interrieurs word het echt een beetje je eigen huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Al zal ik er dan niet veel mee doen. Het blijft GTA, en niet The Sims of iets dergelijks. Op dezelfde manier ben ik in SA niet vaak naar de kapper of kledingwinkel geweest.

Kan ik me perfect in vinden, heb in San Andreas amper ooit naar de kapper geweest. Naar de kledingwinkels ging ik wel, maar ik kocht voornamelijk veel, ik nam bijna nooit de moeite om daadwerkelijk achteraf van kleren te wisselen, ook al dat heel mijn kleerkast toch wel moest uitpuilen van de T-Shirts en Sneakers.

Dat van die interieurs zie ik niet zo zitten, het gaat er vooral om dat een safehouse past bij het personage dat je speelt (hier dan 3). Als je zelf je interieur kunt gaan aanpassen voel je je misschien wel beter verbonden met je personage, maar dan past het wellicht niet meer zo goed binnen de verhaallijn. Wat ook een aanleiding was voor een verhaallijn met 3 personages, zodat je toch 1 iemand vond waar je je het meeste mee kon identificeren. Geen aanpasbare interieurs dus voor mij, Rockstar steekt er té veel moeite in om ze sfeervol te maken, dat kan ik op mezelf alleen maar slechter doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb liever dat Rockstar meer zijmissies of details toevoegt dan een persiflage op de IKEA of iets dergelijks.

Dat bestaat al, het heet de Krapea in GTA IV. Je kan ze vinden op hun ingame website, www.krapea.com . Van mijn part word er van dat meubelgedoe niks geïmplementeerd, het is nog steeds GTA, niet The Sims of wat dan ook. Daarnaast weet Rockstar wel hoe ze stylish een interieur moeten aankleden, dus daar moeten wij niet mee aanmodderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me leuk als er iets van 3 of 5 interieurs zijn en bijvoorbeeld interieur 1 kost 5000 dollar, 2 10000, 3 20000, 4 50000 en 5 100000. Dan heb je iets om voor te sparen. En misschien dan een hele dure interieur van 1 miljoen of zo. Dat je met die interieur ook gelijk een of andere kelder opent waar je allerlij shit hebt. Bar, thuis bioscoop. Dat soort dingen. :) Een zwembad. Weet ik veel. Gewoon iets simpels maar wel iets waarvan je fantaseert. Iets groots. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me leuk als er iets van 3 of 5 interieurs zijn en bijvoorbeeld interieur 1 kost 5000 dollar, 2 10000, 3 20000, 4 50000 en 5 100000. Dan heb je iets om voor te sparen. En misschien dan een hele dure interieur van 1 miljoen of zo. Dat je met die interieur ook gelijk een of andere kelder opent waar je allerlij shit hebt. Bar, thuis bioscoop. Dat soort dingen. :) Een zwembad. Weet ik veel. Gewoon iets simpels maar wel iets waarvan je fantaseert. Iets groots. :)

dat is een leuk idee, want er is ook gezegd dat geld een belangrijkere rol krijgt dan in IV dus misschien zit dat je je interieur kan veranderen tegen een geldbedrag in gta V :puh:

en waarschijnlijk heb je als Micheal al een huis met zwembad en tenniscourt in Rockford Hills in Los Santos. :sigaar:

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me leuk als er iets van 3 of 5 interieurs zijn en bijvoorbeeld interieur 1 kost 5000 dollar, 2 10000, 3 20000, 4 50000 en 5 100000. Dan heb je iets om voor te sparen. En misschien dan een hele dure interieur van 1 miljoen of zo. Dat je met die interieur ook gelijk een of andere kelder opent waar je allerlij shit hebt. Bar, thuis bioscoop. Dat soort dingen. :) Een zwembad. Weet ik veel. Gewoon iets simpels maar wel iets waarvan je fantaseert. Iets groots. :)

Jee en waarom werk jij niet bij rockstar zeg. @#@@ goed idee van je haha

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...