Jump to content

[Discussie] Safe house's


harry1985

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harry1985

    11

  • Maarten11

    7

  • Kenny-Petrovic

    6

  • Phoenyxar

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

haha, zo'n hobopak afpakken. :bonk: ik zie het zo voor me. Het lijkt mij wel leuk, dat de kledingkast niet alleen cosmetisch is, maar dat je ook kleding erin ziet hangen. En dat je safehouse ook veranderd als je er niks aan doet ( dat het een vieze boel word, net zoals in Vice City :D )

Link to comment
Delen op andere websites

haha, zo'n hobopak afpakken. :bonk: ik zie het zo voor me. Het lijkt mij wel leuk, dat de kledingkast niet alleen cosmetisch is, maar dat je ook kleding erin ziet hangen. En dat je safehouse ook veranderd als je er niks aan doet ( dat het een vieze boel word, net zoals in Vice City :D )

Denk je nou echt dat mensen hun huis gaan schoonmaken @ GTA? Dan huur ik wel een hoer in die het doet.

Link to comment
Delen op andere websites

haha, zo'n hobopak afpakken. :bonk: ik zie het zo voor me. Het lijkt mij wel leuk, dat de kledingkast niet alleen cosmetisch is, maar dat je ook kleding erin ziet hangen. En dat je safehouse ook veranderd als je er niks aan doet ( dat het een vieze boel word, net zoals in Vice City :D )

Denk je nou echt dat mensen hun huis gaan schoonmaken @ GTA? Dan huur ik wel een hoer in die het doet.

Nou, bijvoorbeeld inderdaad. Een maid inhuren >.< Wat zeg ik inhuren? Die gijzel je gewoon :bonk:

Het gaat mij erom, dat je wat progressie in het huis ziet ( zoals nieuwsbladen enzo ), dat je echt ziet dat hij daar woont. En als je bijvoorbeeld een vet figuur bent, dat je daar ook meer zakken chips enzo ziet liggen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat mij erom, dat je wat progressie in het huis ziet ( zoals nieuwsbladen enzo ), dat je echt ziet dat hij daar woont. En als je bijvoorbeeld een vet figuur bent, dat je daar ook meer zakken chips enzo ziet liggen :puh:

Weet je, dat vond ik nu een van de leuke dingen aan de Vercetti Estate in GTA Vice City. Telkens je een bepaalde missie volbracht, kwamen er nieuwe voorwerpen in het huis te liggen, zoals bijvoorbeeld de verpakking van de RC Goblin na Demolition Man of foto's van Candy Suxxx na Martha's Mug Shot. Het zou met andere woorden leuk zijn om de progressie die je in de verhaallijn hebt gemaakt, terug te zien in je safe house(s).

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het genoeg vinden als je bij het kopen van een huis de interieur inhoud kan kiezen.

dus, de bank en TV en zo staat bij elk interieur op dezelfde plek, de muren zijn bij elk interieur hetzelfde, alleen de kleuren en meubelsoort zijn verschillend.

bijvoorbeeld:

- modern

- bruin cafe

- penthouse

en dat elk huis individueel

Link to comment
Delen op andere websites

Af en toe een beetje verandering in het huis zou inderdaad wel leuk zijn. Zeker als je zoals Michael en Franklin met meerdere mensen in huis woont. Voor de realiteit zou ik het zeker willen. Maar ik zal toch niet veel tijd in mn huis doorbrengen. Alleen om te saven, dus wat dat betreft mogen ze wel toepassen van ballas4life hier boven zegt. Ik hoop dan wel dat elk huis er anders uitziet, en niet zoals in GTA:SA dat je heel veel dezelfde interieurs hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom stoppen ze niet gewoon een IKEA in het spel, lekker meubeltjes kijken, meten, je pakketten ophalen in het magazijn, lekker naar huis rijden, lekker zelf in elkaar zetten, geweldig toch? :clown:

Uiteraard hoop ik ook dat je safehouse's naar missie veranderen, ik zou het gestolen geld van de bankoverval wel op het bureau willen zien liggen.

Het zou me ook leuk lijken om een schoonmaakster te kunnen huren en die als ze aan het stofzuigen eens... goed, dat kunnen we zelf wel in vullen.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

De enige reden die ik goed vind om een IKEA in de game te steken is als er een missie in plaatsvindt en je heel die winkel gewoon aan gort knalt. Iets wat goed mogelijk dankzij de aanwezigheid van vele meubeltjes en dunne kartonnen muren, maar daadwerkelijk meubels kopen voor in mijn appartement? Niet mijn hoogste eis :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat toch al een parodie op Ikea in GTA:IV? Krapea ofzo? Er hoeft van mij ook niet echt iets heel uitgebreids in te komen, maar een beetje zou wel leuk zijn. Niet dat ik er veel aan zou hebben aangezien ik groot deel van de tijd toch buiten mn safehouse doorbreng. Maar toch zou het wel een leuke toevoeging zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al één reden dat je geen meubels kan plaatsen!

Omdat als er een cutscene in je huis plaatsvindt en als je de bank verplaatst dan zweven de personen die normaal op de standaard plaats van de bank zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wie zegt dat als je nieuwe meubels koopt dat je die dan op een andere plaats zou kunnen zetten? Het is heel goed mogelijk -als er al zoiets zou zijn als meubels kopen- dat elk stukje zijn plaats heeft in je huis en je gewoonweg nieuwe meubels kunt kopen en dat die dan de oude zouden vervangen => geen probleem met cutscenes

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die het hele meubel-idee niet echt ziet zitten? Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb liever dat Rockstar meer zijmissies of details toevoegt dan een persiflage op de IKEA of iets dergelijks. Toegegeven, customizen is leuk, maar meubels kopen? Meh.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...