Jump to content

GTAForum awards 2012


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    10

  • Phoenyxar

    8

  • NandroDavids

    7

  • SpacyColours

    6

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een vrij goede lijst aan genomineerde. De meeste verdienen het in mijn ogen wel om in ronde 2 te zitten.

Ik heb zelf gelijk ook mijn stem uitgebracht. Ik ben benieuwd naar de uitslag.

Aan de genomineerde, succes!

Bewerkt: door TheGuardian
Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, ik heb een vraagje:

bij beste Debater, heb ik nog nooit een debat gevoerd met zowel Jowx, als met Wesley. Toch heb ik wel een mening, dus de laatste optie valt ook af. Op mezelf stemmen gaat niet, want dan gaat mijn vrouw Commandine in debat met me ( en ja, dat is een debatmartelsessie die ik verlies ).

" Commandoooo!!!! Waarom heb je op je zelf gestemd? Nou ik zag geen debater ertussen zitten waarmee ik ooit gedebatteerd heb. Zal ik jou eens een goede debater laten zien!?! nou liever niet lieve schat. Een echte debater zoekt tijdens dat soort momenten het debat op met hun. Een regelrechte SCHANDE dat jij in dat lijstje staat. Het zal vast een fout zijn. Nou, zo zit dat niet in elkaar. Ik was toch echt door de nomi... WAAT zeg je! Spreek jij mij nou tegen?!? nou, nee nou ja eigenlijk wel, maar niet bedoeld. Zeker net zo niet bedoeld als die stem op jezelf zeker! Tja, daar zit wat in. Nee, daar zit niets in. Weet je waar wel wat in zit?!? ehm, nou? In je buik. [ krijgt een verschrikkelijke prik met de punt van commandines paraplu ] Dat zal je leren fouten te maken onnozelig minkukeltje van me. Nou, bied je excuses aan en eis rectificatie. Want anders zal ik jou rectificeren! *sniff* :cry: ja schat. [ stomp ] Lieve schat is het nog altijd. Sorry lieve schat, het spijt me.

Ik krijg er al een trauma van als ik er aan denk :cry:

Is hier geen blanco stem / onthouding van stemmen in een categorie? of moet ik 'geen mening' als blanco / onthouding aanzien?

alvast bedankt :tu:

Ps. Tevens laat ik dat "eerlijk (="geen vooroordelen & voortrekkerij ") uit beschouwing, anders kan ik helemaal niet stemmen ( ja sorry, als ik moet kiezen, dan is het deels gebaseerd op mijn mening (en dat is oneerlijk ). Maar ik doe m'n best om het zo professioneel mogelijk te houden :sigaar:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, ik heb een vraagje:

bij beste Debater, heb ik nog nooit een debat gevoerd met zowel Jowx, als met Wesley. Toch heb ik wel een mening, dus de laatste optie valt ook af. Op mezelf stemmen gaat niet, want dan gaat mijn vrouw Commandine in debat met me ( en ja, dat is een debatmartelsessie die ik verlies ).

" Commandoooo!!!! Waarom heb je op je zelf gestemd? Nou ik zag geen debater ertussen zitten waarmee ik ooit gedebatteerd heb. Zal ik jou eens een goede debater laten zien!?! nou liever niet lieve schat. Een echte debater zoekt tijdens dat soort momenten het debat op met hun. Een regelrechte SCHANDE dat jij in dat lijstje staat. Het zal vast een fout zijn. Nou, zo zit dat niet in elkaar. Ik was toch echt door de nomi... WAAT zeg je! Spreek jij mij nou tegen?!? nou, nee nou ja eigenlijk wel, maar niet bedoeld. Zeker net zo niet bedoeld als die stem op jezelf zeker! Tja, daar zit wat in. Nee, daar zit niets in. Weet je waar wel wat in zit?!? ehm, nou? In je buik. [ krijgt een verschrikkelijke prik met de punt van commandines paraplu ] Dat zal je leren fouten te maken onnozelig minkukeltje van me. Nou, bied je excuses aan en eis rectificatie. Want anders zal ik jou rectificeren! *sniff* :cry: ja schat. [ stomp ] Lieve schat is het nog altijd. Sorry lieve schat, het spijt me.

Ik krijg er al een trauma van als ik er aan denk :cry:

Is hier geen blanco stem / onthouding van stemmen in een categorie? of moet ik 'geen mening' als blanco / onthouding aanzien?

alvast bedankt :tu:

Ps. Tevens laat ik dat "eerlijk (="geen vooroordelen & voortrekkerij ") uit beschouwing, anders kan ik helemaal niet stemmen ( ja sorry, als ik moet kiezen, dan is het deels gebaseerd op mijn mening (en dat is oneerlijk ). Maar ik doe m'n best om het zo professioneel mogelijk te houden :sigaar:

Gewoon triest dat mensen Wesley GTA als beste debater nomineren terwijl ie in z'n topics zelf amper reageert. Voor mij is Wesley GTA in het algemeen het beste Megalid van het afgelopen jaar, maar beste debater? Neen, in iets wat je amper doet kan je niet de beste zijn naar mijn mening..

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon triest dat mensen Wesley GTA als beste debater nomineren terwijl ie in z'n topics zelf amper reageert. Voor mij is Wesley GTA in het algemeen het beste Megalid van het afgelopen jaar, maar beste debater? Neen, in iets wat je amper doet kan je niet de beste zijn naar mijn mening..

Ga je nou weer een stemadvies uitbrengen? :puh:

Maar kom op, de Forum Awards gaan volgens een democratisch systeem, daarin is nu eenmaal niet iedereen het met elkaar eens. De een hanteert andere criteria dan andere. Ik vind mijn stemmen de meest logische en vind het verbazingwekkend dat lang niet iedereen (of helemaal niemand) daar net zo over denkt, maar zo werkt het. Hetzelfde geldt voor jouw stemmen: jij vindt die de meest logische, maar andere leden niet. Accepteer dat nou maar gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn stem ondertussen ook uitgebracht. Spijtig dat ik dit jaar niet kan meedingen naar de prijzen, misschien ben ik volgend jaar wel een van de kanshebbers in de nieuwe categorie 'Beste GTA V-kenner' (die er mij ongetwijfeld lijkt te komen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...