Jump to content

Rockstar verloot GTA V Photoscopes!


Bierbuikje

Recommended Posts

GTA V Photoscope giveaway

custom_banner_1352836606.png.jpg

We already earlier heard of them, but now we can also win them, the GTA V Photoscopes. The Photoscopes are little boxes which looks like a sort of one-eyed binocular and if you look through them you will see a shot of GTA V ingame. They were already leaked out (as you can read in this post). You can sign up via facebook. We wish everyone good luck in this competition, we already signed up!

@GTAleaks.com

We hadden ze al eerder gezien, maar nu kunnen we ze zelf winnen. Wie weet krijgen we ook nog wel meer informatie bijgeleverd!

Originele bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/46411/enter-the-los-santos-photo-viewer-collection-giveaway-via-rockst.html

Bewerkt: door Joriz
Originele bron toegevoegd. Dat is namelijk wel zo duidelijk en controlleerbaar voor de rest.
Link to comment
Delen op andere websites

The Photoscopes are little boxes which looks like a sort of one-eyed binocular and if you look through them you will see a shot of GTA V ingame.

Toch wel leuk dat ze verloot worden, het zijn ook echt gewoon hebbedingetjes, je hebt er op zich niet veel aan, maar ze zijn wel leuk om hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon een HEBBEdingetje ^_^

Ik doe ook niet mee, ik hoef die hebbedingetjes niet ;) Als ze een laptop die GTA V op 120 fps kan draaien zouden verloten, dan zou ik zeker wel meedoen :puh:

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Wat heeft dit dingetje voor nut. je bekijkt het 1 keer. en kwakt hem in de kast,

Leuk voor iemand die hem hebben wil. dan vergroot ik jullie kans. want ik hoef hem niet :engel::)

Als je echt egoïstisch bent dan kan je de foto die je dan ziet niet online publiceren, maar voor jezelf houden zodat jij de enigste bent die die foto ooit gezien heeft. Maar ja daar ga je natuurlijk niet echt iets mee bereiken, terwijl je de foto wilt verkopen ofzo. :7

Of zijn de foto's die je erdoor ziet foto's die al online gepubliceerd zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...