Jump to content

Skins in cut scenes (sa)


Bodemloos

Recommended Posts

Hallo,

ik heb een probleempje, ik begon wat skins te editen (kleur veranderen) van sweet etc maar als je ze dan in die cut scenes ziet dan hebben ze nog gewoon de origenele skin, kan iemand mij vertellen hoe ik dit ook aanpas?

alvast bedankt, Bodemloos.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat de ingame skins en de skins in cutscenes niet dezelfde files zijn. Die in de cutscenes zijn gedetailleerder en nemen meer ruimte in. Je zou ze moeten kunnen vinden d.m.v. de IMG tool, maar ik zou niet weten in welke folder. Daarvoor zou je een van de gepinde topics moeten raadplegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult inderdaad de IMG Tool moeten gebruiken, om het bestandje "Cutscene.img" te kunnen openen. Deze is te vinden in GTA San Andreas > Models.

Zoeken daarin is makkelijk: het is dezelfde naam als in gta3.img, alleen staat er nu "cs" voor (cutscene). Hieronder als voorbeeld Cesar, Claude en Sweet. Best wel grappig: het grootste verschil is de dichte ogen van de skins. Ik neem aan dat de reden hiervoor is dat in het spel de actors niet knipperen met hun ogen, maar wellicht wel zo nu en dan hun ogen dicht doen in een cutscene.

[table=header]GTA3.img|Cutscene.img

post-33831-0-59771600-1354316656.png|post-33831-0-29382900-1354316662.png

post-33831-0-96406400-1354316666.png|post-33831-0-63230700-1354316671.png

post-33831-0-25861300-1354316678.png|post-33831-0-72277000-1354316769.png[/table]

Zoals je ziet weinig tot geen verschil in de textures, behalve ogen dicht. Ik vermoed dat de .dff versie meer verschil heeft, vanwege de details in het model. Dat kan je ook zien aan de bestandsgrootte: de dff van Sweet heeft in gta3.img 88 kb, en in cutscene.img van 132 kb. Een aanzienlijk verschil dus.

Als je CJ wilt wijzigen: volgens mij moet je dan naar player.img (zelfde folder) gaan en daar "cs" wijzigen. Maar voor zover ik zie, zit er alleen een verschil in de dff'jes (txd is hetzelfde blijkbaar in cutscenes en gameplay), dus als je de gewone dingen wijzigt moet dat voldoende zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks Dutchy en Haruhi. :bier:

en nog één laatste vraag, hoe het programma waarmee je de skins vandaan haalt want ik had het programma per ongeluk verwijdert maar kan het bestand niet meer vinden en ben de naam vergeten, (dat je de textures @dutchypost kan eruit halen en replacen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...