Wobie Posted November 30, 2012 Report Posted November 30, 2012 Hallo, ik heb een vraagje. ik heb GTA 4 op mijn pc, ik kan daarmee via windows live ook de multiplayer game spelen. Mijn neef heeft GTA 4 op de xbox en wij willen graag tegen elkaar gaan gamen. wanneer wij tegen elkaar willen gamen zegt zijn xbox: insert pc disc. maar deze heeft hij toch niet? is er een oplossing voor? weet iemand wat we fout doen? graag stap voor stap beschrijving hoe het wel moet. ik hoop dat er iemand kan helpen Quote
Sammie_GTA Posted November 30, 2012 Report Posted November 30, 2012 Je kan NIET tussen een Xbox en PC spelen. Dus JIJ moet een Xbox kopen, of JE NEEF GTA 4 voor de PC! Quote
Dipsie8 Posted November 30, 2012 Report Posted November 30, 2012 Helaas pindakaas, maar dat kan niet Quote
Nyltje Posted November 30, 2012 Report Posted November 30, 2012 Kan jij niet een No-cd crack downloaden en dat jij hem de cd geeft? Quote
Sammie_GTA Posted November 30, 2012 Report Posted November 30, 2012 Dat mogen wij hier niet bespreken Quote
Wobie Posted December 1, 2012 Author Report Posted December 1, 2012 bedankt voor jullie berichtjes. jammer dat het niet kan Quote
Recommended Posts