Jump to content

Rate de avatar boven je (1 post per dag!)


GuitarGuy666

Recommended Posts

Jongens, denken we even aan de 'beargumenteer je cijfer'-regel? Alleen 'SJONNIE' of 'Erg cute' is iets aan de magere kant. ;)

Ik zie een strak geklede man op een prettig ogende achtergrond. Typisch zo'n avatar waarvan ik me afvraag waarom je nou uitgerekend voor deze hebt gekozen. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 856
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    49

  • 3L1077

    49

  • .PhoeniX.

    48

  • Votair

    40

Silverbyte was herkenbaar aan zijn eerdere avatar, maar natuurlijk is deze avatar ook geweldig. Je bent er herkenbaar op, en daar hou ik wel van. De kleuren passen er ook wel bij. 10/10 :tu:

Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Het is wel leuk, maar wie is het precies? Wat betekent het voor jou? Ik denk namelijk dat het niet zo veel betekent aangezien je steeds veranderd van avatar, helaas.

triangle-man-new.jpg

Waarschijnlijk is houd ie er van om hipster te zijn, vind ie de jongen leuk of beide :puh:

Eigenlijk denk ik hetzelfde dat bij jouw signature dezelfde forumule geld. Ik vind het in ieder geval een leuke dame ^^ Daarbij doet het me op een of een andere manier aan Lux denken. 85/100

Lux-Classic-Reworked.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat ik het even heb opgezocht ben ik er zojuist achtergekomen dat je avatar een deel is van artwork van L.A. Noire. :puh: 'k Dacht eerst dat het om een willekeurige politieman ging en dat je de foto gewoon mooi vond, maar schijnbaar zit er ook nog wat meer achter. Tja, veel valt er verder niet over te zeggen. Leuk plaatje, ik neem aan dat je hiermee wilt uitstralen dat je fan bent van L.A Noire, dus dat vind ik in ieder geval iets goeds. Dat blijf ik namelijk het belangrijkst vinden aan een avatar of een signature: het hoeft niet zo zeer een grafisch hoogstandje te zijn (kijk maar naar mij :puh:), als het maar iets van jezelf en uiteraard wat herkenbaarheid uitstraalt. Het feit dat je er ook nog een border omheen hebt geplaatst vind ik een netjes stukje afwerking, iets wat bij mezelf nog ontbreekt. :$

Een 9/10

Link to comment
Delen op andere websites

David Bowie, een persoon die zich in het echt leven een bijna even grote legende als jij jezelf op dit forum kan noemen, Foreigner = David bowie, en vica versa. De herkenbaarheid doet de avatar hel erg ten goede. 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik moest even googlen op je plaatje, want ik herkende het helemaal niet. Het is dus blijkbaar van uncharted 3. De game nooit gespeeld. Verder vind ik de avatar niet echt speciaal. Dus een 6/10 voor jou!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...