Jump to content

Rate de avatar boven je (1 post per dag!)


GuitarGuy666

Recommended Posts

Vind hem wel leuk, past ook bij de naam. 7/10

------

Ik vond je vorige kat leuker (helaas). Ik vind een foto van een voetbalspeler niet zo speciaal.. 5/10 ... Ah, ik zie dat (Jeroen van Koningsbrugge is het toch?) de blonde neger me voor is. Dat mag, want hij heeft bier in z'n hand. :bier: Nee, ik vind het een geweldige avatar. Ik lig er elke keer van in een deuk :D9/10
Ik heb zelf met photoshop deze Pink Panther gemaakt. Het staat imo veel leuker dan mijn vorige standaard kerstafbeelding van MGM :puh:

Nee dat is Jeroen van Koningsbruggen niet. :puh: Dat is 'Gunther' van Liebt Gunther.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 856
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    49

  • 3L1077

    49

  • .PhoeniX.

    48

  • Votair

    40

Daft Punk, een zeer goed duo. Vele bekende nummers en geheel in eigen stijl. Ik had alleen wel een avatar met een transparante achtergrond genomen. Dat is natuurlijk smaken die verschillen.

Desalniettemin: 7.5/10

Kai is terug van zijn ninja workshop zie ik.

Nederlandse voetballer, hoe heet ie ook al weer? Maar goed, ik weet toevallig dat ie er warmpjes bij zit in de winter en zeer goed kan voetballen. Speciaal voor de kerst heeft ie een mutsje op. Cute! 7/

EDIT: Is het Memphis Depay? :clown:

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het onvoldoende, omdat de kerstmuts niet over het haar valt; daarbij past een kerstmuts niet echt bij dat karakter vind ik. Anderzijds moet ik er juist wel ook om lachen dat er gewoon een kerstmuts opgepleurd is en dat ie daar (nog steeds) niet van gecharmeerd is :D

Eindoordeel: Matig


Vind hem wel leuk, past ook bij de naam. 7/10 ------
Ik vond je vorige kat leuker (helaas). Ik vind een foto van een voetbalspeler niet zo speciaal.. 5/10 ... Ah, ik zie dat (Jeroen van Koningsbrugge is het toch?) de blonde neger me voor is. Dat mag, want hij heeft bier in z'n hand. :bier: Nee, ik vind het een geweldige avatar. Ik lig er elke keer van in een deuk :D9/10
Ik heb zelf met photoshop deze Pink Panther gemaakt. Het staat imo veel leuker dan mijn vorige standaard kerstafbeelding van MGM :puh:
Nee dat is Jeroen van Koningsbruggen niet. :puh: Dat is 'Gunther' van Liebt Gunther.

Haha; ik heb het opgezocht... Geniaal karakter XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een swagg pinguïn met een sigaret in z'n mond. Leuk, maar je avatar past niet echt bij je signature. 6.5/10

Een pinguïn? Nee, Ariana Grande is geen pinguïn. Even zonder gein, zie je serieus een pinguïn met een sigaret?

ONTOPIC

Net echt orgineel met die hond, wel in de kerstsfeer en het past een beetje bij de sign. 6.8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...