Jump to content

Rate de avatar boven je (1 post per dag!)


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 856
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    49

  • 3L1077

    49

  • .PhoeniX.

    48

  • Votair

    40

  • 2 maanden later...

Leuke ode aan David Bowie in de vorm van een avatar. Formaat is wat minder, staat beter als de hoeken gelijk zijn, maar daar kun je dit geval niet heel veel aan doen volgens mij. 7.5/10!

Ik heb mijn meetkunde geleerd hoor. Dit is overduidelijk een rechthoek, dus niet de hoeken zijn ongelijk, maar de zijden! :puh:

En een 8/10, geeft op zich weel leuk, is van UFC als ik het niet mis heb? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze avatar past leuk bij je signature, mooi 'setje'. Ook leuk dat je nu je logo iets hebt aangepast, maar toch nog steeds herkenbaar naar voren hebt gebracht in deze avatar. Het idee van een zee (zoals in je signature) valt wat minder op dan in je signature, maar dat is ook logisch. Ook passen de kleuren mooi bij elkaar en je hebt een leuke overgang gemaakt met dat groen. Minpuntje is wellicht dat je naam niet heel goed te lezen is. Wel herkenbaar voor ons uiteraard, maar een 'buitenstaander' zal misschien twee keer moeten kijken om je naam te lezen.

Desondanks geef ik je een 8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij draag je hem nog niet eens zo gek lang, maar toch vind ik hem al iconisch voor je. Als ik dat gezicht zie denk ik nu veel eerder aan jou dan aan David Bowie, al komt dat deels ook omdat ik Bowie sowieso (:7) weinig luister en zie. Voor de rest ben ik het wel met de beschrijving van -Matthijs- eens eigenlijk, maar niet met zijn cijfer. Ik vind dat je wel wat hoger verdient dus van mij krijg je een 7.52.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Het vrijheidsbeeld dat een gouden vrouw zoent? een creatief verzinsel.

Wat wel een beetje jammer is is die flits linksboven in, desalniettemin een 6.4!

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant leuk dat je een foto van jezelf hebt staan, maar je had je wel even mogen scheren vind ik, of in ieder geval die zonnebril even afzetten, dat oogt wat netter. Daarom, een 5.

@iwantgta5; ter informatie: die flits is eigenlijk de zon, en die gouden vrouw is Lady Justice. :puh: Maar ja, qua beoordeling gaat het er natuurlijk om hoe het op degene overkomt die die info niet heeft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty en justice... Lijkt me dat er een dieperliggende gedachte achter zit, toch? Ik vermoed dat ik het moet zoeken in de hedendaagse maatschappij, waar je eigenlijk niet zo 'vrij' bent als je denkt en onder controle staat van het rechtssysteem. Anyway, voor mij een avatar waar ik direct een naam bij heb. Minpuntje is echter de achtergrond, lijkt wel een boomstam of iets dergelijks. Toch een 8, want het is hoe dan ook een toffe ava. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...