Jump to content

Rate de avatar boven je (1 post per dag!)


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 856
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    49

  • 3L1077

    49

  • .PhoeniX.

    48

  • Votair

    40

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Gezien je je pf om de week veranderd zet ik hem hier even bij:

photo-140636.png?_r=1461010537

Matig. Leuk dat er beweging in zit maar verder is er weinig aan. Past ook niet bij jou denk ik, of dat moet anders zijn voor jou? De kleur valt dan wel weer op. Ik geef je een 6,5.

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Doet me alleszins denken aan 'n hond die ietwat tevéél van een joint of iets dergelijks heeft genomen waardoor 'ie stoned is geraakt. Sja, het

heeft wél wat, draagt tevens ook een steentje bij aan de herkenbaarheid. Ook omdat je 'm inmiddels een hele poos draagt. 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een nadenkend icoontje.. Ik weet niet of dat bij jou past, misschien pieker je wel veel.

Het is niet echt een uniek of veelzeggende avatar, hij valt echter wel op. Voor mij nog niet herkenbaar (misschien omdat ik niet zo vaak meer op het forum zit).

Van mij krijg je een matige 5, van de 10.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de avatar van de persoon boven je kopieert moet je niet de link overnemen, anders veranderd de avatar in je post ook wanneer de persoon in kwestie zijn avatar veranderd (zelf ergens anders even heruploaden kan wel natuurlijk)


Die van Ruben: Top! nog steeds erg herkenbaar, krijg wel steeds het gevoel of je een beetje je verschillende persoonlijkheden wilt laten zien. Als in Inside Out, zo ook die kleuren :puh:.

75/100


Zo, mijn oude avatar weer eens van het stof gehaald en nu 'geupdatet' naar de 200px bij 200px

Link to comment
Delen op andere websites

Oude avatar ? Ik kan me alleen de wolf/vos herrineren.

4S8Up92.png

Ik ben vergeten waar het poppetje ook alweer vandaan kwam, little big planet? Het enige jammere is dat het geheel een beetje onscherp is. Verder leuke avatar, moet alleen nog dit plaatje aan dexist koppelen in my head. puh2.gif 7/10.


Voor de mensen onder mij:

qwZyYq3.gif

@ hieronder, het is dan ook een emoticon. :7

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...