Jump to content

Wii U [nintendo]


GuitarGuy666

Recommended Posts

Als ik het geld zou hebben zou ik zeker een Wii U kopen, Het is fijn om een console te hebben die innovatief is en de andere kant op gaat. En ik hou hoe kinderachtig het misschien ook is wel van al die Nintendo spelletjes <3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    13

  • Sammie_GTA

    8

  • Sjaakswabber

    5

  • BiglifeRPG

    3

Ik heb hem vandaag gekregen met kerst :) nintendo land is best leuk, alleen die vliegende tvscherm heeft een k stem en blijft iedere 10 minuten tegen je praten :( Verder perfecte controller, en een goed OS. Makkelijk ingericht e.d. Alleen de softwareupdate kost je 1 uur van je leven en 10 minuten installeertijd. Verder heb ik met mijn familie mario bros. U gespeeld, en het was zeer vermakelijk. Zeker het geld waard.

Beoordelingen van anderen heb ik gelezen. Ik las hetvolgende:

"Erg leuke console, maar jammer dat het opstarten van een programma lang duurt„

hier heb ik dus geen last van gehad. Het duurt misschien wat langer dan verwacht, maar het is niet irriterend.

ik vind dit erg goed gedaan: 8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je langer als een dag moet spelen en meer als één game om een cijfer te kunnen geven. :7

De Wii U ziet er leuk uit, maar ik zie het niet echt als een vervanger voor de PS4 of de nieuwe XBOX. En een van die twee ga ik kopen dus dan spaar ik daar liever voor die aangezien dat niet al te lang meer gaat duren.

Link to comment
Delen op andere websites

De laadtijden zijn inderdaad erg lang, ik kwam uit op 17 seconden per keer. En dat is zeker online een ergenis, meestal heb ik mijn halve zak chips al leeg voordat New Super Mario Bros is opgestart. Hopelijk word dit probleem verholpen een keer door een systeemupdate. Want voor de rest ben ik erg te spreken over de Wii U. Nu het apparaat al wat langer uit is zie ik meer positieve reacties in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef toe dat het lang duurt, maar ik heb er geen moeite mee ;) Ik heb eergisteren 007 legends opgehaald, en ik vind het een geweldig spel. De multiplayer ook, maar zoek maar eens iemand om mee te spelen :(

Link to comment
Delen op andere websites

En wanner komt er een ander spel van Nintendo dan alleen maar vage poppetjes met opgeblazen koppen en een gay-loodgieter?

Hahahaha, goeie!

Je ziet echt alleen maar opgeblazen koppen op de Nintendo spelcomputers.

Maare, hoe HD zijn de graphics van de Wii U spellen? Ik kan wel op Youtube gaan kijken maar dat zegt nog niet zoveel.

FIFA13 ziet er aardig uit en leuk maar doordat Nintendo alleen vaak opgeblazen, idioot uitziende dieren uit Pokemon,

pointy-ears geel man in groen malloten pak met zwaard en een homo loodgieter met zijn achterlijke accents, kan ik de Wii U niet echt serieus nemen.

Laat staan de achterlijke naam: Wii U.

27304.jpg

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Nu heb ik de wii u al sinds de launch, en het prachtbeeld word niet veel beter :( E3 nintendo direct heeft gefaald.

Ik verwachtte wat meer shooters e.d, maar in de plaats daarvan kwam die man met 300 mario games :t

Toen kwam het nieuws dat Deus Ex HR special edition toch niet wii u exclusive is. Ik ga mijn wii u verkopen en

vervolgens de xbox one kopen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...