Jump to content

Wii U [nintendo]


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    13

  • Sammie_GTA

    8

  • Sjaakswabber

    5

  • BiglifeRPG

    3

En wanner komt er een ander spel van Nintendo dan alleen maar vage poppetjes met opgeblazen koppen en een gay-loodgieter?

Rayman Legends en Pikmin 3 zijn binnen 2 maanden uit voor de Wii U, Mario Kart 8 komt Spring 2013. Maar aangezien jij geen Nintendo fan bent zo te merken kan jou dat allemaal niet bommen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, PS3 zuigt: ze hebben geen mascotte :7 Nintendo: mario, luigi etc. XBox: Master Chief, PS3: ??? Misschien de poppen uit little big planet?

Nathan drake (Uncharted)

Sackbot (Little Big planet)

Hier kon ik ik even zo 1.2.3. op komen

Nounou, stoer hoor! Wil je nu een Button :7 Ik hoef geen replica van de Wii, trouwens: PS3 heeft betere games :)

WiiU noem ik geen replica van de WII. De wii heeft een meer casual gevoel, het trok de hardcore gamers niet zo aan. De mensen die ik ken die een Wii hebben die hebben hem eigenlijk alleen gekocht omdat er mario en Zelda op was.

Het grootste probleem met de wii was trouwens dat er weining third-party games op uitkwamen.

Hoewel ik met de Wii het zelfde zie gebeuren, probeert nintendo het nu wel door er meer grote Mainstream Third-party games er op uit te brengen (ac3, Bo2).

De wiiu is geen replica wii, de hardware is anders, de besturing is anders, de games erop zullen anders zijn.

Maar met het touchscreen gamepad zou ik het meer een enorme DS noemen :puh: Alhoewel dit natuurlijk niet het geval is.

Link to comment
Delen op andere websites

Rayman Legends wordt gemaakt door Ubisoft, niet Nintendo :7

Klopt, het is daar in tegen wel Nintendo Wii U Exclusief voorlopig. Alleen of dat heel lang gaat duren durf ik niet te zeggen, omdat ik toch wel een nieuwe Xbox eind 2013 verwacht zullen ze Rayman Legends ook wel op de Xbox 360 en PS3 flink willen verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ya+damn+right+you+are+_3b8720a97db9b6b9bd11b1741882ade2.jpg

En hoe wil je in hemelsnaam GTA 5 laten draaien met de console-graphics als je maar 1 GB RAM hebt? :7

Even een korte samenvatting: Het is NIET zeker wat er IN de WII U zit :puh: Mensen gokken meestal maar wat, omdat nintendo niet zijn specs. bekend maakt :)

@ biglife: Nice reactie :D Haha

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, PS3 zuigt: ze hebben geen mascotte :7 Nintendo: mario, luigi etc. XBox: Master Chief, PS3: ??? Misschien de poppen uit little big planet?

De console zuigt omdat ze geen mascotte hebben? :7 Wut? Zou je dat eens kunnen verduidelijken? Bovendien heeft PS meer ''mascottes'' dan xbox, waar xbox alleen masterchief heeft hebben wij:

  • Crash Bandicoot;
  • Ratchet & Clank;
  • Jak & Daxter;
  • Sly Racoon;
  • Kratos;
  • Helghast;
  • Alle tekken-personages;
  • Toro & Kuro;
  • Fatt Princess;

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker geen kutconsole zoals hierb

Dit is echt een kut console... :7

De Wii U is zeker geen kut console, gameontwikkelaars moeten alleen goed gebruik maken van de gamepad mogelijkheden. En dat viel bij de launch up van de Wii U een beetje tegen, een game als Zombie U was echt goed gedaan kwa gamepad elementen. Alleen ik had bij de launch graag meer van dat soort games wilen zien, gelukkig komen Rayman Legends en Pikmin 3 eraan die alles uit de gamepad halen om er een hele speciale ervaring van te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit is echt een kut console... :7

Feedback te ver gezocht zeker?

Nintendo is niet mijn favoriete consolemakerij (meer) ik kan niet echt een mening over geven van wat ik gezien heb op internet en tv moet ik zeggen dat het 'r knap uitziet vergeleken met de vorige console die ze uitbrachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...