Jump to content

Wat is de beste/mooiste cover van GTA1?


Dotz

GTA1 Covers  

23 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de mooiste cover?

    • Cover 1
      11
    • Cover 2
      4
    • Cover 3
      8
  2. 2. Welke covers ''bezit'' jij?

    • Cover 1
      9
    • Cover 2
      0
    • Cover 3
      0
    • Ik bezit geen (fysieke versie van) GTA1.
      14


Recommended Posts

Nou moet ik zeggen dat ik geen van de covers echt mooi vind, maar de eerste heeft toch wel wat meer 'je ne sais quoi' dan de andere 2.

Ik heb ook de eerste cover (en licht het aan mij of is die nagenoeg gelijk aan de alternatieve cover van GTA 2 :$ )

Link to comment
Delen op andere websites

Cover 1 is gewoon de uit gezoomde versie van GTA 2 waar ze die cover als alternatief gebruiken. Zoals ik in het topic van GTA II al melde vind ik Cover 1 niks met GTA te maken hebben. Ideale cover voor "Hotel Tycoon" of "Sim City", maar voor GTA is het 3x niks.

Cover 2 & Cover 3 vind ik beiden leuk, al vind ik dat als je dit spel speelt met Cover 3 weinig kunt vergelijken tegenover cover 2. Daarnaast is cover 2 ook de pure uitstraling van de GTA reeksen en is het best fascinerend om te zien dat ze dit al vanaf GTA 1 als stijl gebruikten. Mijn stem is daarom ook naar cover 2 gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou moet ik zeggen dat ik geen van de covers echt mooi vind, maar de eerste heeft toch wel wat meer 'je ne sais quoi' dan de andere 2.

Ik heb ook de eerste cover (en licht het aan mij of is die nagenoeg gelijk aan de alternatieve cover van GTA 2 :$ )

Je ne sais quoi? Wat is dat?

Het zou beter zijn om te zeggen dat de alternatieve cover van GTA2 gelijk is aan de cover van GTA1 ;) , dat was met opzet gedaan zodat GTA2 beter herkend zou worden als de opvolger van GTA1. Indertijd was de naam ''Grand Theft Auto'' namelijk bekender dan ''GTA''.. Tegenwoordig weet de helft van de zelfbenoemde ''gamers'' niet eens meer waar GTA voor staat :t .

Cover 1 is gewoon de uit gezoomde versie van GTA 2 waar ze die cover als alternatief gebruiken. Zoals ik in het topic van GTA II al melde vind ik Cover 1 niks met GTA te maken hebben. Ideale cover voor "Hotel Tycoon" of "Sim City", maar voor GTA is het 3x niks.

Cover 2 & Cover 3 vind ik beiden leuk, al vind ik dat als je dit spel speelt met Cover 3 weinig kunt vergelijken tegenover cover 2. Daarnaast is cover 2 ook de pure uitstraling van de GTA reeksen en is het best fascinerend om te zien dat ze dit al vanaf GTA 1 als stijl gebruikten. Mijn stem is daarom ook naar cover 2 gegaan.

Ironisch genoeg is Cover 1 de allereerste cover ooit voor een GTA-game :7 ..

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt inderaad Dotz, en persoonlijk vind ik dat best een fail door de reden die ik al aangaf. Met cover 2 gingen ze de juiste richting in. Ik denk doordat cover 1 ook daadwerkelijk de allereerste cover ooit was van een GTA game, deze ook in ingezoomde versie voor een GTA II cover gebruikt werd. Gelukkig hebben we later dat soort covers niet snel meer gehad. Ik krijg er echt geen GTA gevoel van..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...