Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Dotz

Wat is de beste/mooiste cover van GTA1?

GTA1 Covers  

23 members have voted

1. 1. Wat vind jij de mooiste cover?

• Cover 1
      11
    • Cover 2
      4
    • Cover 3
      8
  2. 2. Welke covers ''bezit'' jij?

• Cover 1
      9
    • Cover 2
      0
    • Cover 3
      0
    • Ik bezit geen (fysieke versie van) GTA1.
      14

Recommended Posts

Dotz

Op het moment heb ik mijn oog op een exemplaar van cover 2! Wie weet kan ik die aan mijn collectie toevoegen! :D

Joriz

Cover 1 is zover ik weet het origineel en bestond dus al voor de GTA2 cover. Heb hier een origineel CD-ROM PC exemplaar waar 1997 opstaat (waarschijnlijk in 1998 gekocht).

De foto op cover 1 is trouwens een oudere stock-photo van Trump Tower die waarschijnlijk ergens in de jaren 80 is genomen. De foto ben ik wel eens in andere context tegen gekomen al kan ik er niet zo snel een link naar vinden.

De tweede cover vind ik ook zeker iets hebben. Doet me meer denken aan de alternatieve cover van GTA III.

Cover drie vind ik niet zo. Geen idee wat het verhaal daar achter is.

KoningJesper

1 of 3! 2 vind ik niks, al heeft hij wel de kenmerkende GTA vakjes….

Guardian1980

Vooropgesteld, ik heb geen covers van GTA I thuis liggen, ik moet het echt met de afbeeldingen hier doen.

Ik vind het wel een lastige; Cover 2 heeft de typische vakjes en past daarom het beste bij de reeks, maar hij is erg donker en dat is erg jammer. Cover 1 geeft aan dat het in een grote stad speelt en de vlammen maken het spannend. Cover 3 geeft dan weer het geweld en autorijden goed weer. Maar de woorden "Grand Theft Auto" zien er niet uit. Al met al ga ik voor 2, toch maar vanwege de vakjes.

Matthias1999

Ik vind cover 3 het mooist maar ik bezit GTA 1 niet.

Dotz

Cover 1 is zover ik weet het origineel en bestond dus al voor de GTA2 cover. Heb hier een origineel CD-ROM PC exemplaar waar 1997 opstaat (waarschijnlijk in 1998 gekocht).

De foto op cover 1 is trouwens een oudere stock-photo van Trump Tower die waarschijnlijk ergens in de jaren 80 is genomen. De foto ben ik wel eens in andere context tegen gekomen al kan ik er niet zo snel een link naar vinden.

Wellicht ondertussen enig idee?