Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto Vice City uit voor iOS!


Zojuist is Grand Theft Auto Vice City uitgekomen voor iOS. Vanaf nu kan je ook op je Apple device terug naar de jaren 80. Het spel is maar liefst 1021 MB groot en bevat het complete spel inclusief alle muziek zoals het tien jaar terug uit kwam op de Playstation 2. Natuurlijk is het spel wel flink geoptimaliseerd en opgepoetst voor mobiele apparaten. Ik moet zeggen dat het er best wel mooi uit ziet voor een mobiel apparaat. De besturing is wel even wennen. Mocht je het spel GTA Vice City nog helemaal niet kennen dan raad ik je aan de trailer nog te bekijken.

gallery_1_5_174588.png

Grand Theft Auto Vice City werkt op iPad, iPhone 4, 4S & 5, iPod touch 4e & 5e generatie en is aan te schaffen via iTunes voor slechts €4,49. De uitgave van GTA Vice City voor Android is vanwege problemen helaas uitgesteld. Mogelijk komt het spel volgende week alsnog in de Google Play Store.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Amateurs. :7 Een kleine test had zoiets kunnen voorkomen, dus ik zeg: amateurs.

Das wel grappig, altijd een grote spreekbuis opzetten, maar ondertussen komt er ook amper nuttigheid van jou uit...

Was ff vergeten dat dit hier het ik-moet-elke-GTA-ophemelen-en-Rockstar-rockt-forum is, my mistake.

Nja, ik kan er een hoop woorden aan vuil maken, maar klagen gaat makkelijker dan iets oplappen.

Als jij gewoon even nadacht, en je 'mening' niet op iets baseerde op, Punt A, iets wat niet af was en vrijwel direct werd terug getrokkken, vanwege de fouten, Punt B, niet eens zelf hebt meegemaakt, en Punt C, niet eens begrip kan tonen dat ze het direct terugtrekken omdat er fouten in zitten en dit willen oplossen.

Nja, dan ben je de game niet eens waard, maar je bent maar aan het klagen, amateurs, fouten, game loopt slecht, uitmelkerij.

Kan er iets in de wereld jou nou wel vrolijk maken behalve klagen en zagen en mekkeren?

Je weet zelf ook van R* dat ze een game goed willen afleveren, en maken ze een fout, dan halen ze het uit de Play store, zodat mensen geen goed werkende game kopen(iets wat meerdere developers wel eens mogen doen), en nu is het weer in de Store, en wss goed werkend.

iPhone versie werkt op een paar puntjes na ook erg lekker, en ook nog eens op een tamelijk oud model telefoon, props hoor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze zijn de hele GTA-serie ook aan het uitmelken, dat kan je niet ontkennen.

1 simpel testje op een Android device had deze fouten aan het licht kunnen brengen, ernstige fouten als degene die vermeld waren in dit topic zijn echt wel te zien na 1 testje. Net als een SA-MP script dat je test op bugs laat het zeker na 1 test wat bugs zien. Het is duidelijk dat ze de Android versie niet of zelfs amper getest is geweest, en dat vind ik amateuristisch. Als ze een game goed willen afleveren, test het dan genoeg op voorhand. En niet zoals GTA:IV een facking slechte port afleveren en daarna een dozijn patches op je fans afsturen..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze zijn de hele GTA-serie ook aan het uitmelken, dat kan je niet ontkennen.

1 simpel testje op een Android device had deze fouten aan het licht kunnen brengen, ernstige fouten als degene die vermeld waren in dit topic zijn echt wel te zien na 1 testje. Net als een SA-MP script dat je test op bugs laat het zeker na 1 test wat bugs zien. Het is duidelijk dat ze de Android versie niet of zelfs amper getest is geweest, en dat vind ik amateuristisch. Als ze een game goed willen afleveren, test het dan genoeg op voorhand. En niet zoals GTA:IV een facking slechte port afleveren en daarna een dozijn patches op je fans afsturen..

Wat jij verstaat onder uitmelken, betekend nog niet dat ik het uitmelken vind.

Dus dan zou de CoD zombie game op de iPhone uitmelken zijn, voor de afwisseling, vind ik dit niet.

Dan zou Minecraft ook uitmelking zijn, tja, ik vind van niet.

Beter gezegd, dit soort games laten de game wereld draaien, R* pushed voor de zoveelste keer zo hard door, dat andere developers moeten volgen en dit als inspiratie zien.

Ze laten zien wat de power van een telefoon kan zijn, wie had dat ooit gedacht, GTA 3 of Vice City op je telefoon spelen terwijl je er eerst een PS2, Xbox of PC voor nodig had.

Nu sla je de spijker op de kop, zover ik weet was het voor het eerst dat deze engine die bij GTA 4 was gebruikt, voor het eerst op de PC kwam.

Dan moet er al gigantisch veel aangepast worden, en als ze alles uitgebreid in huis testen, dan komt de game er over 3 jaar nog niet, en dan ben JIJ weer aan het zaniken dat het te lang duurt.

De ondersteuning vanaf gamers is een goed punt, veel variatie in hardware, veel foutrapporten en bug meldingen.

Als ze 100 mensen aan testen kwijt zijn, dan vinden ze de fouten minder snel dan met 1.000.000 gamers in 1 maand, of klopt dit niet?

Hetzelfde met de Andriod game, misschien is de game wel op enkele gadgets getest, of verwacht jij dat ze iedere gadget gaan kopen, en iedere mogelijke software gaan installeren zodat ze uitgebreid kunnen gaan testen wat weer maanden duurt?

Tijd terug zag ik je ook al klagen dat ze meer met GTA V bezig moeten zijn, moeten ze om uitgebreid te testen, bij wijze van iedereen van GTA V af halen zodat ze VC op Andriod kunnen gaan testen.

Kom nu niet aanzetten dat ze VC moeten laten zitten en allemaal aan V verder moeten, want het is een jubileum.

Persoonlijk vind ik het een mooi jubileum, ze blazen een nieuw leven in een 10 jaar oude game, ze verdienen er een klein bedrag eraan want weer mooi de kosten ervan dekt.

Fouten kunnen eenmaal gebeuren, misschien hebben ze de game met een foute script gereleased, kan gebeuren toch?

Er zijn zoveel developers die de game dan laten staan, en dan een maand of 3 maanden later aankakken met een nieuwe versie, of helemaal niet.

R* kennende zullen ze het beste proberen, en meer kunnen we niet verwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het werkt goed bij me nu, al moet ik wel mijn draw distance aan de lage kant zetten (<20%), anders krijg ik rare bugs zoals wegvallende textures en Tommy die onzichtbaar wordt.. Verder loopt het spel idd veel vloeiender dan III.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...