Jump to content

[Stelling] Met de nieuwste games van dit moment, kom ik die kou wel door!


Fiegel5

  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Met de nieuwste games van dit moment, kom ik die kou wel door!

    • Eens
      7
    • Oneens
      6
    • Ik speel nog games uit de jaren 80'
      6


Recommended Posts

Ik heb die laatste optie gekozen. Het spel wat ik momenteel het meest speel is Mother, uit 1989. :$

Ik speel nooit nieuwe games, ze zijn altijd minstens een (paar) jaar oud, maar meestal zijn het classics waar ik mee op ben gegroeid die ik constant opnieuw blijf spelen, met af en toe iets relatief nieuws er tussen. Daar kom ik de kou ook wel mee door, al geef ik toe dat die nieuwste games mijn laptop wel een stuk warmer zouden maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Oneens,

toch vond ik 2011 een beter gamejaar, natuurlijk met Far Cry 3 ben ik wel even zoetjes maar of ik daar de winter mee komen dat denk ik toch niet, daarentegen speel ik nu nog games als San Andreas en Vice City die natuurlijk wel classics zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Eens, ik ben wel even zoet met de games die ik nu heb of ga krijgen. :)

Ik speel nu vooral Call of Duty Black Ops II. Maar spellen zoals Sleeping Dogs en Halo 4 liggen ook nog klaar om gespeeld te worden. Daarnaast staat Far Cry 3 en Hitman Absolution nog op m'n lijstje van games die ik nog moet gaan kopen.

Maar dat zullen geen spellen zijn die ik lang ga spelen. Met de komst van GTA V ben ik weer een jaar op 2 zoet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb oneens gekozen, voor mij is er de laatste maanden niet echt iets uitgekomen dus ik ga terugvallen op iets oudere games en andere franchises verkennen.

Heb Mafia II uitgespeelt (gekocht onder het mom van: zo haal ik het wel nog tot aan GTA V, was verkeerd) Ik zal sowieso nog wel wat RDR en andere GTA's spelen, maar een nieuwe game is toch zeker leuker dan herhaling. Ik ga bijgevolg maar eens kijken voor een oudere Assassins Creed die ik dan kan platspelen tot februari en dan zit ik weer met hetzelfde probleem :D

Link to comment
Delen op andere websites

"Ik speel nog games uit de jaren 80'" Dat is natuurlijk overdreven, maar het omschrijft het wel. Ik vind games echt niet het belangrijkste doel voor mijn geld. Ik koop incidenteel een nieuwe game, en al helemaal zelden dat ik een game koop die net uit is. Dit jaar enkel Max Payne 3 en Sleeping Dogs. Ik heb nog genoeg games die ik nodig weer eens moet spelen om verder te komen in het verhaal, dus dat zal wel goed komen; de week voor kerst hoef ik slechts één dag te werken, dus dan zal er heus wel wat gegamed worden. Er is momenteel één game die ik wel zou willen toevoegen aan mijn collectie, dat is LEGO: In de Ban van de Ring. Maar die koop ik volgend jaar denk ik, zodat ik nog iets nieuws heb voordat GTA V uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de laatste gekozen want ik speel wel nieuwe games zoals fifa 13 en fifa street 4 maar far cry 3 krijg ik voor kerst evenals blackops II en ik word over een maand jarig dus krijg ik ook nog wel nieuwe games en met gta V ga ik ook heel erg zoet wezen :puh:

Nu ben ik samen met me neefje sinds zaterdag bezig met splinter cell op de ps2 uitespelen net eff SA opnieuw gekocht voor ps2 om die ook uit te spelen want vice city heb ik nog liggen dus die komt ook aan de beurt dus ik heb de komende 2 tot 4 maanden wel wat te doen hoor tot dat het moment dat gta V uit komt dan is dat nog de enigste spel die me ps3 in gaat ;) !

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Oneens, en dat komt, omdat ik zelf niet het budget heb om zelf nou eens lekker een paar games te gaan halen.

Daarnaast kom ik zonder games ook wel de winter door, ik kan me namelijk ook vermaken met andere dingen, zoals GTAF bijvoorbeeld :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eens, ik ben momenteel verschillende games op de Xbox 360 aan spelen zoals Halo 4, Doom 3 BFG Edition en Black Ops 2. Dat zijn alle 3 goede games waarvan de meeste tijd toch heeft gezeten in Doom 3 BFG Edition, die game duurt toch wel zo'n 30 uur het hele pakket bij elkaar. Ook speel ik vaak op de Wii U games als New Super Mario Bros U en Batman Arkham City, ook dat zijn echt van die singleplayergames waar je toch ook 15 uur per game mee bezig bent. Het is maar net welk gamegenre je ziet zitten, en bij de meeste mensen is dat toch GTA IV, GTA V ( speculatie ) en Far Cry 3 op dit forum valt mij op. En dan is er inderdaad te weinig aanbod.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...