Jump to content
Joriz

GTA5 trailer nagemaakt met Lego!


Op het forum was dit filmpje al voorbij gekomen. Maar hij is zeker een nieuwsbericht waard. Lego en GTA fan thefourmonkeys heeft namelijk de eerste Grand Theft Auto V trailer geheel in Lego nagemaakt. Door middel van stop motion techniek zijn alle scenes beeldje voor beeldje geschoten waarbij alles zo dicht mogelijk bij de originele trailer zit. Veel kijk en Lego plezier puh2.gif

Bron: Youtube

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Geduldig uren mannetjes verplaatsen en scenes opbouwen om er vervolgens honderden foto's van te nemen zou ik niet beschrijven als "niks"

Het is nog steeds beter dan op een forum kruipen en je tijd verdoen door hypocriet andere mensen te verwijten geen leven te hebben.

Iedereen zijn hobby en manier van tijdsbesteding, als we daar over moeten gaan discussiëren dan zou het resultaat niet genoeg krediet krijgen ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geduldig uren mannetjes verplaatsen en scenes opbouwen om er vervolgens honderden foto's van te nemen zou ik niet beschrijven als "niks"

Het is nog steeds beter dan op een forum kruipen en je tijd verdoen door hypocriet andere mensen te verwijten geen leven te hebben.

Wat is er precies hypocriet aan mij?

Ik leef nog altijd in een vrij land met vrije meningsuiting, als ik vind dat honderden foto's van legomannetjes maken gelijk staat aan geen leven hebben(en in deze mening sta ik vast niet alleen), dan heb ik het volste recht dat te uiten/laten merken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik leef nog altijd in een vrij land met vrije meningsuiting, als ik vind dat honderden foto's van legomannetjes maken gelijk staat aan geen leven hebben(en in deze mening sta ik vast niet alleen), dan heb ik het volste recht dat te uiten/laten merken.

En om diezelfde reden mag ik jouw onderbouwdemening idioot en hypocriet noemen/vinden. Maar dit was eigelijk een reactie op FireFighter. Dus nu heb je eigelijk jezelf op een positie gezet waar je je voelt aangesproken als iemand "hypocriet" zegt. Mijn gehele punt was hem niet om iemand hypocriet te noemen, maar dat ter zijde.

Die discussie lijkt me beter om ergens anders te voeren dan in dit topic :3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik krijg zin om met lego te gaan spelen ben nog maar 22 dus dat kan nog wel :D

Als m'n neefje bij ons is, halen we ook de LEGO tevoorschijn. Als hij dan weer weg gaat, ga ik altijd nog even verder met bouwen. En ik ben 32 ;) Sinds kort hebben we hier vlakbij de grootste LEGO-winkel van Nederland, daar hebben ze een paar hele mooie bouwwerken staan waar ik erg van kan genieten.

Ik ben nu wel benieuwd of ze ook zoiets voor de tweede trailer gaan maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gelijk moeten sommigen die mensen met hobby's afkraken met "no-life"

Kijk beter naar jezelf, die mensen hebben jou niks misgedaan noch zijn ze in je leven getreden.

Ontopic, ziet er grappig uit. Lego komt best vaak voor voor GTA en is het dus niet de eerste keer dat het voor GTAV is gebruikt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...