Jump to content

Darts | PDC WK 2014 | 13-12 t/m 1-1


NandroDavids

Recommended Posts

Heb hem natuurlijk gezien, ik was op tijd. smile3.gif

Gelukkig puh2.gif

Was een wat mindere partij van Barney, herpakte zichzelf aardig maar zeker niet het niveau van vorige week. Hoop dat hij dat wel kan terugpakken.

Het was niet best nee, en hij zal zich absoluut moeten herpakken, want in de volgende ronde wacht Gary Anderson. Ik heb er wel vertrouwen in, want die speelt in eenzelfde tempo als Barney, in tegenstelling tot Dolan. Dat zal dus snel gaan en dat komt vaak ten goede van het niveau. Belooft een spectaculaire partij te worden en als er in de derde ronde een partij is waar een 9-darter kan vallen, is 't wel bij Barney - Anderson smile3.gif

Weet jij toevallig al wanneer deze partij is? Kon op RTL nog niks vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 273
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    98

  • Venzio

    33

  • -Matthijs-

    28

  • xoex23

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet jij toevallig al wanneer deze partij is? Kon op RTL nog niks vinden.

Zie de hoofdpost onder de spoiler van Derde Ronde. Anderson - Van Barneveld staat op donderdag 27 december gepland, rond een uurtje of 3 's middags. Uiteraard is de exacte tijd ook afhankelijk van de partij daarvoor.

Overigens heb ik de info wel van de website van RTL7 Darts, dus ook daar moet je 't kunnen vinden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goede partij van Whitlock. Blijft toch elk toernooi weer een erg gevaarlijke speler. Mocht Barney winnen van Anderson en Whitlock op zijn beurt weer winnen van Chisnall, dan gaat van Barneveld daar een behoorlijke kluif aan hebben.

Ben benieuwd of Lewis er zo ook een veegpartij van gaat maken. loveit.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuwd of Lewis er zo ook een veegpartij van gaat maken. loveit.gif

Dat viel mee, 4 - 1. Ik vond het avondprogramma niet bijster interessant, want er zat eigenlijk 0 spanning in. Hopelijk is dat vandaag beter, maar ik ga er vanuit dat dat wel goedkomt met een partij als Winstanley - Van der Voort :)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik na een dag als vandaag nu echt een dubbelpost plaatsen? Jongens toch, jullie hebben wel gekeken mag ik hopen? :{

Want het was me het dartdagje weer wel. Allereerst een 9-darter van Winstanley, die daarmee de derde darter in de historie is die dat presteert op het PDC WK. Van Barneveld wist het twee keer te presteren en Adrian Lewis deed het bij het WK van 2011 in de finale. Winstanleys 9-darter weerhield Van der Voort er niet van om de partij te winnen: 4 -2 . Ook Van Gerwen wist te winnen, na een moeizame start, waarmee we dus nog 3 Nederlanders over hebben bij de laatste 16! :)

Let op: eerder in dit topic gaf ik aan dat Barney donderdagmiddag zijn volgende partij speelt, maar het schema is wat door elkaar gegooid. Waarschijnlijk om de kraker tussen Anderson en Van Barneveld in de avond te krijgen, wat voor het aantal kijkers natuurlijk van invloed is. Het nieuwe schema is te zien in de hoofdpost van dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moeten we Taylor maar weer voorzichtig onder de favorieten scharen. Natuurlijk kan hij nog veel beter, maar over de hele partij gezien stond hij prima te gooien met een paar goede finishes en breaks. Zonde dat Thornton niet echt mee wou werken. Hij heeft toch echt wel wat kansjes gehad om er een wedstrijd van te maken...

Iemand die de analyse achteraf ook kijkt trouwens? emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die de analyse achteraf ook kijkt trouwens? emo.gif

Roland Scholten is best grappig, dus daar wil ik nog wel naar luisteren. Alleen ik begreep dat dit z'n laatste avondje in de studio was? Zou jammer zijn, want ik ben wel een beetje klaar met Co Stompé. Open deuren, niet grappig, en bovenal zelf gewoon niet presteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Roland Scholten is best grappig, dus daar wil ik nog wel naar luisteren. Alleen ik begreep dat dit z'n laatste avondje in de studio was? Zou jammer zijn, want ik ben wel een beetje klaar met Co Stompé. Open deuren, niet grappig, en bovenal zelf gewoon niet presteren.

Dat heb ik niet meegekregen. Maar het is behoorlijk tenenkrommend wat ze af en toe roepen. Thornton miste op een haar de bull voor een 167-finish. Volgens Co was dat ruim mis. Roland zei dat 'je ook nog niet thuis bent als je de voordeur nog niet geopend hebt'. emo.gif Jut en Jul, met die kerstmutsjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Thornton miste op een haar de bull voor een 167-finish. Volgens Co was dat ruim mis.

Die partij heb ik niet gezien, maar was 'ie net naast de single bull? Da's voor profdarters namelijk wel eruim mis hoor.

Jut en Jul, met die kerstmutsjes.

2qbdg.jpg

Dat zag er werkelijk niet uit nee :7

Link to comment
Delen op andere websites

Die partij heb ik niet gezien, maar was 'ie net naast de single bull? Da's voor profdarters namelijk wel eruim mis hoor.

Klopt. Maar deze zat ruim in de single bull, stevig tegen bullseye aan:

post-7574-0-21748200-1356383381.png

Maar wat je al zei inderdaad: Co presteert he-le-maal niks. En dat maakt het nagenoeg onmogelijk om hem serieus te nemen. En tja, dan gaat zo'n mutsje ook niet echt meewerken natuurlijk... puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

En we zijn weer bezig! Na vandaag zijn alle kwartfinalisten bekend, waar op dit moment Taylor, Hamilton, Newton en Whitlock voor geplaatst zijn. Vooral de partij net tussen Whitlock en Chisnall was geweldig om te zien :)

Nu Vincent van der Voort en later vandaag ook nog Van Gerwen en Van Barneveld. Hopelijk een mooie dag voor de Nederlanders...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...