Jump to content

Darts | PDC WK 2014 | 13-12 t/m 1-1


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 273
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    98

  • Venzio

    33

  • -Matthijs-

    28

  • xoex23

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man, man, man, wat een gemiste kansen en wat een geflatteerde uitslag eigenlijk, die 4 - 0. Bij vlagen is Van der Voort zó goed, maar hij geeft het gewoon helemaal weg met al die gemiste dubbels. Dan is Wade mentaal misschien wel manisch, maar Van der Voort z'n spel ook: hoge pieken, maar ongekend diepe dalen.

Vanavond maar hopen op meer Nederlands succes. Overigens kan het ook nog steeds zo zijn dat de nummers 1 t/m 8 van de plaatsingslijst in de kwartfinales komen. Het lijkt wel mannentennis, wat dat betreft :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch knap dat Wade vaak met zijn laatste pijl de dubbels wel weet te gooien. Van der Voort heeft zijn kansen ook wel gehad, maar ik vraag me bij hem toch altijd af of z'n rendement niet veel hoger ligt als hij iets meer tijd neemt bij het gooien...

Wat een heerlijke partijen nog zeg vanavond! static.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Toch knap dat Wade vaak met zijn laatste pijl de dubbels wel weet te gooien.

Absoluut! Zo deed 'ie het de vorige ronde ook al: kansje afwachten, dan even een niveautje hoger en klaar.

Wat een heerlijke partijen nog zeg vanavond! static.gif

Van Gerwen en Van Barneveld door :) Nu moet ik zeggen dat ik toch een beetje had gehoopt dat Anderson - Van Barneveld een spektakelstuk zou worden, maar met de 4 - 0 voor Van Barneveld kan ik ook wel leven natuurlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Typisch Anderson, dat nonchalante als die (flink) achter staat. Nu is die sowieso niet altijd even dodelijk op zijn dubbels, maar ik verwacht op zijn minst dat je er toch iets van probeert van te maken op een WK. Helemaal als je bij de laatste 16 zit.

Stompé was overigens van mening overigens dat de modepolitie maar even langs moest komen. Begint wel een beetje aandoenlijk te worden hoor, die Co... emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Stompé was overigens van mening overigens dat de modepolitie maar even langs moest komen. Begint wel een beetje aandoenlijk te worden hoor, die Co... emo.gif

Haha, ja, hij had bij de eerste wedstrijd van Anderson ook al kritiek op die shirts. Co met z'n foeilelijke oranje-blauwe blouse :7

Hoofdpost is weer up to date met verwachte speeltijden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat Barney en van Gerwin in de kwart finales staan, ik hoop alleen dat het snel beter gaat met van Gerwin's voet. (of teen, wat was het ook al weer?)

Sorry voor alle Co liefhebbers, maar ik vind dat hij ook maar een lachwekkend uiterlijk heeft met zijn bril. :puh:

Edit: Wie zit er te kijken naar Barney? Ik wel in iedergeval.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, wat een indrukwekkende zege van Barney! Gisteren was de 4 - 0 tegen Anderson nog voor een groot deel te danken aan het matige spel van Anderson, maar deze 5 - 1 was pure klasse. Whitlock was erg goed, Van Barneveld was nog beter. Na de snelle 2 - 0 voorsprong leek Whitlock na op 2 - 1 ook op 2 - 2 te gaan komen, want hij brak Barney meteen in de vierde set. Maar dat werd keurig afgewend en daarna is er ook geen vuiltje meer aan de lucht geweest, vooral dankzij uitstekend finishen.

Zo maar 's kijken wie het in de halve finale tegen Barney op moet nemen. Ik verwacht uiteraard Taylor, maar wellicht dat Hamilton voor een stuntje kan zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik kwam er na een tijdje invallen, ik wist geen eens dat er darten was :$

Maar het was een mooie wedstrijd, met een zeer mooie afloop.

Ik zeg: onze Barney Kampioen :puh:

Maar die Whitlock kan 180's gooien, niet normaal meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Arme Hamilton. :N

Normaal juist zo constant op 't finishen, maar het leek gisteren werkelijk helemaal nergens op. En we zagen toch weer een glimp van de oude Taylor, dus Van Barneveld moet uitkijken...

Net een schitterende wedstrijd tussen Wade en Newton gezien. Newton begon sterk, kwam op 2 - 0, maar Wade draaide dat om naar 2 - 4. Vervolgens Newton die weer terug kwam tot 4 - 4 en dus moest er een beslissende set aan te pas komen. Daarin ging het niveau ineens nog een stukje omhoog en deed Wade toch weer waar 'ie zo goed in is: pieken op het juiste moment.

Nu Lewis - Van Gerwen...hopen op weer zo'n mooie wedstrijd, maar dan uiteraard wel met Van Gerwen als winnaar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, hij heeft 'm! Van Gerwen wint! :D

Wat een fantastische wedstrijd zeg. Hoog tempo, ongekend niveau, gemiste matchdarts voor beiden...wow! Echt, Lewis vond ik vorig jaar matig en ook maar een matige wereldkampioen, maar hier liet 'ie eindelijk weer zien wat 'ie kon. Maar het was niet genoeg. Die 120-finish van Van Gerwen en ook de finishes in de laatste zet, die waren zó goed. Dit is wat darts zo mooi maakt om naar te kijken. Ik heb constant met een grijns op m'n gezicht zitten kijken door het tempo en het niveau en heb zelfs zitten schreeuwen naar de tv :puh:

Heerlijk dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...