Jump to content

-Artic Combat- F2P MMO-FPS


.Sharingan

Recommended Posts

arctic-combat-giveaway.jpg

Arctic Combat

Arctic Combat is een gratis te spelen first person shooter, het is alleen mogelijk de game online te spelen. Arctic Combat wordt ontwikkeld door Webzen Games.

First person houdt in dat je als het ware door de ogen van je character kijkt. De meeste schietspellen zijn first person, omdat de first person mode ervoor zorgt dat de speler als het ware in het spel zit.

Ik vind de first person mode tegenover een third person mode, waarbij je je volledige character ziet, beter passen bij schietspellen.

De game lijkt erg op Combat Arms en Counter Strike. In de game zit zelfs een map die grotendeels gekopieerd is uit Counter Strike, deze map heet Sand Storm.

Kills komen duidelijk boven in beeld te staan als een soort banner, dit lijkt heel erg op wat Combat Arms ook heeft.

De game bevat de standaard speltypen zoals Team Deatmatch, Free for All en Search and Destroy.

Wanneer je veel vijanden uitschakelt achter elkaar zonder dood te gaan kun je bepaalde extra items krijgen zoals airstrike en air support. Dit komt op hetzelfde neer als bijvoorbeeld in Call of Duty. Met een airstrike kun je een bepaald gebied bombarderen. Wanneer je air support inschakelt komt er een helikopter die je tegenstanders beschiet.

Wanneer je geraakt bent door een kogel of granaat kun je een medic package oppakken, deze liggen door de hele map verspreid.

De spelbesturing van Arctic Combat is heel duidelijk, ik denk dat vrijwel iedereen in één keer doorheeft hoe hij zijn character moet besturen. Wat mij opvalt aan de game is het schieten, dit gaat erg soepel. Door de snelle gameplay heb je in een korte tijd waarschijnlijk al veel kills op je naam staan. Jammer genoeg had ik de pech dat ik in veel matches ook vaak afging.

Ik raad iedereen aan om in deze game niet als een dolle heen en weer te rennen, maar ook gewoon eens een keer een rustig plekje opzoekt met bijvoorbeeld een sniper als wapen.

Wat mij extra stimuleert om de game te spelen zijn de twee extra items die worden verloot na elke match. Zo heb je toch de kans om betere items te bemachtigen, ook al ging het potje niet zo goed.

Minpunten:

*Ik ben één keer een bug tegengekomen in het spel. Het spel gaf aan dat de match was afgelopen, maar de spelers werden niet terug naar het menuscherm geleid. Waarschijnlijk kwam dit door een server crash. Het spel is ook nog maar in Closed Beta, dus zo erg vond ik het niet.

*Na een tijdje wordt het spelen ietwat saai, dit komt doordat er weinig variatie in het spel zit.

Pluspunten:

*Snelle en duidelijke besturing.

*Goede tutorial aan het begin van het spel.

*Verloten van twee items aan het einde van een match stimuleert het spelen.

Bovenstaande review is afkomstig van

Game-Stop

GAME IS NU IN OPEN BETA

Download via Steam of via

http://ac.webzen.com/events/obt/

Pics and vids:

arctic_combat___my_inventory___by_chip1234x-d5cgivj.jpg

Artic_Combat_02.jpg

09_SniperMatch01.jpg





Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt inderdaad erg op shooters als bijvoorbeeld CO:GO en COD.

Daarnaast doet het spel me ook denken aan een andere gratis shooter, genaamd rush team.

Ik zou het zelf niet direct gaan spelen, maar ik denk dat andere mensen wel plezier kunnen hebben met dit spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...