Jump to content

[OV] Einde der Tijden - Apocalypse Cafe


Vadertje Tijd

Recommended Posts

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    66

  • Bierbuikje

    35

  • Nyltje

    25

  • Phoenyxar

    23

Ik weet zeker dat Vadertje Tijd zo snel mogelijk toegang tot z'n Grote Klokkenspel wil hebben. Anders zit die arme man alleen maar te stressen met de kerstdagen. Iemand al een idee waar de derde tip naar verwijst?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, op een atletiekbaan gaat de nummergeving tot 9 en wanneer er maar 8 lopers zijn valt baan 1 weg.

Het zou ook naar de negende letter van het alfabat kunnen verwijzen... en ga zo door, nu is het nog een beetje te vaag, ik zie er nog niet echt veel in :3

Ik weet zeker dat Vadertje Tijd zo snel mogelijk toegang tot z'n Grote Klokkenspel wil hebben. Anders zit die arme man alleen maar te stressen met de kerstdagen.

Noem me een puber, maar kom op... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Naar ouwe getrouwe gewoonte heeft het niet veel zin om naar het wachtwoord te raden met maar 1 tip. Dit omdat het wachtwoord niet een gewoon woord is, ik meen me te herinneren dat het een rare letter/cijfer combinatie was vorig jaar..Onmogelijk te raden dus met 1 tip, ik denk dat je het vorig jaar pas kon raden na 6/7 tips.

Twee jaar terug was het een naam, en geen rare letter/cijfer combinatie. :puh: Het was die flapdrol uit de Smurfen, die slechterik met die kat.

Ik denk dat het woord 6 of 9 tekens heeft. Er staat namelijk ook 'finish' in de afbeelding.

Misschien dat het woord eindigt met een 9? Dat kan ook, lijkt me. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Naar ouwe getrouwe gewoonte heeft het niet veel zin om naar het wachtwoord te raden met maar 1 tip. Dit omdat het wachtwoord niet een gewoon woord is, ik meen me te herinneren dat het een rare letter/cijfer combinatie was vorig jaar..Onmogelijk te raden dus met 1 tip, ik denk dat je het vorig jaar pas kon raden na 6/7 tips.

Twee jaar terug was het een naam, en geen rare letter/cijfer combinatie. :puh: Het was die flapdrol uit de Smurfen, die slechterik met die kat.

Gargamel? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, ik zie al heel wat mooie theorieën. Nu alleen nog hopen dat er in enkele ook een kern van waarheid zit :)

Iemand die met de nieuwste tip wat kan? We hebben nu 4 tips, dan moet er toch wel een bepaalde richting in te ontdekken zijn. Lijkt me. Of toch nog niet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Dat plaatje van de kerstman is dezelfde als die van de forumkerstman. Keywords: kerstman, santa claus, rendieren, kerst, NandroDavids, Flitskikker, Alcoholist, cola/glühwein, kerststal, zakenman, Christus, kerstklok(!)jes, sneeuw.
  • Rekenmachine zou kunnen betekenen dat het woord uit nummers bestaat, die wellicht ondersteboven het juiste woord vormen. Welke nummers er in het veld staan, kan ik niet lezen. Keywords: rekenmachine, rekenen, casio, ongetwijfeldvanFlitskikker, wiskunde, uitgerekend, cijfers, nummers, getallen, aantal, datum, klok, tijd, tijdmachine, digitaal.
  • 9. Lijkt inderdaad op een hinkelbaan en er staat finish bij. Maar vergeet niet dat er soms ook teruggehinkeld wordt. Keywords: 9 cijfers, letter G, hinkelen/baan, hopscotch, finish, einde (vandewereld), sprong, spel, kinderspel, vakje(s), negende, één been, hink-stap-sprong, Grove'sLievelingsGerechtBijDeLokaleCluckinBell.
  • Epilepsie-waarschuwing van een spel. Kan het amper lezen maar het lijkt me de Sims. Keywords: spel, kinderspel, epilepsie(-waarschuwing), handleiding, sims, voorzorgsmaatregelen, preppers, vallende ziekte, toeval, Porygon --> apocalypse (now!).

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...